mr. Bjerre Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) I morgen er det 7 dager siden jeg bestilte half-life 2 fra Elkjøps webshop og enda ligger ikke spillet her ved min side. Etter å ha drøftet erfaringer med elkjøps webshop med venner, påstår noen at man får varen gratis hvis den ikke har blitt levert innen en uke. Stemmer dette? Endret 2. desember 2004 av mr. Bjerre Lenke til kommentar
bidz Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Tviler på det!.. Isåfall skylder Elkjøp meg 2stk. Sony Ericsson K700i som jeg ikke fikk iløpet av 2 uker. Avbestilte da, og bestilte fra Komplett som leverte på 2 dager! Lenke til kommentar
drool Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hvis det finnes en slik lov så tror jeg at jeg skal bestille meg et par fete biler som har laaang leveringstid Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 I morgen er det 7 dager siden jeg bestilte half-life 2 fra Elkjøps webshop og enda ligger ikke spillet her ved min side. Etter å ha drøftet erfaringer med elkjøps webshop med venner, påstår noen at man får varen gratis hvis den ikke har blitt levert innen en uke. Stemmer dette? ... og hvis Julenissen ikke gir deg noe pakke neste år, har man krav på to pakker året etterpå + renter? Neida... det er nok noen som blander sammen med Elkjøps Annonsegaranti, som sier : "Elkjøp garanterer at de har alle annonserte varer i minimum 3 dager. Hvis de likevel blir utsolgt, har Elkjøp 7 dager på å skaffe produktet. Hvis Elkjøp ikke klarer dette, kan kunden kreve et tilsvarende eller bedre produkt til samme pris". Dette er ikke det samme som å få varen gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå