Gå til innhold

X800, Problemer! wtf?

Mixy89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har x800 xt pe. Opplever ingen lagg i spill. Se profil for oppsett. Kjører katalyst 4.11 og nforce 5.05. Fjern spyware, skru av systemmonitorer og se nøye på prossesser på oppgavebehandling om det er noe som enten konstant tar ressurser el. i intervaller. Ev. Skru av viruskiller. Har norton selv og den interferer ikke med spill etter min erfaring. Finner du ikke ut noe. Formater systempartisjonen og installer på nytt. (Etter å sjekket ut bios først ;) )

Lenke til kommentar

ok... hmm:

psv: jeg har 350W ikke lys men tre vifter (styrt av viftestyring) er ikke dette nok? hvor mye trenger jeg evt?

bios, hva ser jeg etter?

har ikke spesielt lyst til å formatere...'

andre glupe forslag?

Edit: fiksa litt skriveleifer

Endret av Mixy89
Lenke til kommentar
Har x800 xt pe. Opplever ingen lagg i spill. Se profil for oppsett. Kjører katalyst 4.11 og nforce 5.05. Fjern spyware, skru av systemmonitorer og se nøye på prossesser på oppgavebehandling om det er noe som enten konstant tar ressurser el. i intervaller. Ev. Skru av viruskiller. Har norton selv og den interferer ikke med spill etter min erfaring. Finner du ikke ut noe. Formater systempartisjonen og installer på nytt. (Etter å sjekket ut bios først ;)  )

Hmm hvorfor opplever jeg lagg da noen ganger? og i CS:S så opplerver jeg allt fra 60-240fps

Hmm kan det være PSU? har cheiftech orginal 350w forsyning bruker den bare med 1 ekstra viste DVD rom og 1 HDD

... hmmm.. hvis dette er problemet så skal jeg skaffe ny strøm forsyning så fort som mulig. BTW har Asus x800xt pe 256mb GDDR

Endret av Amo Aka Eagle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...