mihcaoj Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Ehh... Jeg bygget ikke pcen, så går ut i fra at alt skulle passe bra.. Lenke til kommentar
Psifon Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Anbefaler å sjekke at alt er som det skal i bios også Lenke til kommentar
Bubba-S Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Har x800 xt pe. Opplever ingen lagg i spill. Se profil for oppsett. Kjører katalyst 4.11 og nforce 5.05. Fjern spyware, skru av systemmonitorer og se nøye på prossesser på oppgavebehandling om det er noe som enten konstant tar ressurser el. i intervaller. Ev. Skru av viruskiller. Har norton selv og den interferer ikke med spill etter min erfaring. Finner du ikke ut noe. Formater systempartisjonen og installer på nytt. (Etter å sjekket ut bios først ) Lenke til kommentar
Mixy89 Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) ok... hmm: psv: jeg har 350W ikke lys men tre vifter (styrt av viftestyring) er ikke dette nok? hvor mye trenger jeg evt? bios, hva ser jeg etter? har ikke spesielt lyst til å formatere...' andre glupe forslag? Edit: fiksa litt skriveleifer Endret 3. desember 2004 av Mixy89 Lenke til kommentar
Mixy89 Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Ingen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Amo Aka Eagle Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Har x800 xt pe. Opplever ingen lagg i spill. Se profil for oppsett. Kjører katalyst 4.11 og nforce 5.05. Fjern spyware, skru av systemmonitorer og se nøye på prossesser på oppgavebehandling om det er noe som enten konstant tar ressurser el. i intervaller. Ev. Skru av viruskiller. Har norton selv og den interferer ikke med spill etter min erfaring. Finner du ikke ut noe. Formater systempartisjonen og installer på nytt. (Etter å sjekket ut bios først ) Hmm hvorfor opplever jeg lagg da noen ganger? og i CS:S så opplerver jeg allt fra 60-240fps Hmm kan det være PSU? har cheiftech orginal 350w forsyning bruker den bare med 1 ekstra viste DVD rom og 1 HDD ... hmmm.. hvis dette er problemet så skal jeg skaffe ny strøm forsyning så fort som mulig. BTW har Asus x800xt pe 256mb GDDR Endret 6. desember 2004 av Amo Aka Eagle Lenke til kommentar
arokh Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Mixy89: Hva står det i SMARTGART tabben under egenskaper for skjermkortet? Er AGP 8x aktivert? Hva du enn gjør så ignorer de tåpelige folka som sier formater, finn årsaken til problemet og fiks det i stedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå