chaos_elf Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg har klart å sprenge høytalerene mine.. Hva er det som har skjedd når en høytaler er sprengt og er det mulig å fikse det. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hvis det er større høytalere, så er det vel bare å bytte elementene som er sprengt. Eneste måten å ordne det på. Hvis det ikke er lyd i de i det hele tatt, så kan det være at sikringene er sprengt, noe som er lett og billig å ordne i forhold til nye elementer. Lenke til kommentar
chaos_elf Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 de er ikke så store : 30x30x50 det er lyd i dem...er det bra? men det er så skurrete lyd at jeg kan ikke bruke dem lengere. bytte sikring? hvordan kan jeg skjekke det, hvor finner jeg sikringa Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 På større anlegg er det ofte slik at sikringen går før elementene ryker. Dette ser ikke ut til å være tilfellet her desverre. Ganske sikker på at det er sprengte elementer vi snakker om her. Hvis du tar av filten eller hva som er foran dem, så kan du kanskje se sprekker i membranen i basselementene(gjerne disse som går først) Hva slags merke er det? Fulgte de med et slikt minianlegg? Sjekk produsentens hjemmeside. Ser nesten ut som det beste bare er å gå til innkjøp av nye høytalere. Lenke til kommentar
chaos_elf Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 merke er sony og det å åpne kabinettene er neppe mulig. Det sitter så kompakt at å brytte det opp tør jeg ikke. trur du jeg kan få det på garantien Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 trur du jeg kan få det på garantien Hør der du kjøpte de. Er jo godt mulig at du får mast deg til noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå