Lantador Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 klundra litt med linux og div, det resulterte i 4 partisjoner, alle er FAT32, men hvordan kan jeg legge dem sammen? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 slette alle med Fdisk, så repartisjonere..? eller Partition magic kanskje (ikke vet jeg, har ikke prøvd det...) Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Jepp partitionmagic. slår sammen som en lek. Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 31. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2002 fåt ikke til å starte Fdisk, Har bare demoen av Partition MAgic 7 bruker win xp Lenke til kommentar
BBC Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Quote: Den 2002-05-31 18:50, NitroPlex skrev:fåt ikke til å starte Fdisk, Hva mener du med det? Feilmeldinger? Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 31. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2002 går til start >> run skriver fdisk evt fdisk.exe feilmeld: Windows cannot fint 'fdisk'. Make sure you typed the name correctly, and try again. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Start fdisk fra en oppstartsdisk. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 http://www.bootdisk.com Kan også laste ned Ranish Part.manager på http://www.ranish.com. Veldig bra gratis-program som kan opprette og fjerne alle typer partisjoner. Men det kan dessverre ikke resize/slå sammen. Men til hovedproblemet: Ligger det noe verdifullt på de 3 restrerende partisjonene. Hvis ikke kan du jo bare fjerne dem og lage én ny isteden. Da får du to partisjoner totalt riktignok,men det kan jo være kjekt. Men hvorfor lagde du så mange FAT partisjoner egentlig? Det er normalt å lage noen part. til linux, men da er det snakk om swap+ext2/3 o.l. Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 31. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2002 ikke veit jeg, rota det fryktelig til, trodde jeg visste hva jeg dreiv med. Nei det er ikke noe på di partisjonene Lenke til kommentar
oXygEn Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Quote: Den 2002-05-31 18:49, Goebbels skrev:Jepp partitionmagic. slår sammen som en lek. Ehm.. Som en lek er vel å overdrive litt. Hvertfall hvis det er noe på partisjonene tar "shifting data" prosessen en evighet! vet ikke hvordan det er hvis de er tomme. Men ellers er Partition Magic 7 et svært bra program! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Jeg vil kalle det en lek når du bare trykker på en knapp, huker av for de part det gjelder (litt enkelt forklart). legger deg til å sove. når du våkner er det ferdig. :smile: Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 I dette tilfelle var de 3 siste partisjonene tomme, så da skal det gå fort: Slett de 3 partisjonene det gjelder, dette går kjapt. Nå har du bare 2 partisjoner på maskinen, så da velger du at de skal spleises. Det går også fort siden det ikke blir noe shifting. Det er mulig at PM tar og defragmenterer i samme slengen (husker ikke) men uansett. Voila! Lenke til kommentar
oXygEn Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Quote: Den 2002-05-31 19:36, Goebbels skrev:Jeg vil kalle det en lek når du bare trykker på en knapp, huker av for de part det gjelder (litt enkelt forklart). legger deg til å sove. når du våkner er det ferdig. :smile: Ja, jeg ville bare få sagt at det ikke er noe å starte med kl 5 på ettermiddagen hvis du har tenkt å spille litt eller noe, den kvelden.. Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 31. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2002 ja trykker på at den skal fullføre forandringene som er gjort(partition magic) så durer det litt, men ingenting har skjedd, restarta også Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 PM. trenger en restart fordi den utfører forandringene under oppstarten. hvis jeg ikke husker feil, så får du et spørsmål når du trykker på utfør om du vil forandre nå eller ved neste oppstart (ta spsml, med en klype salt, husker ikke sikkert) Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Passer bedre under hd,cd og lagring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå