knr Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Har i lengre tid hatt probemer med tilkobling av periferiutstyr til USB (2.0)-portene på mitt Asus P4B533-E hovedkort. Kjører XP Home med både SP1 og SP2 installert. Problemet er at USB "flimrer" (slår seg av og på, av og på, av og på...ustanselig...må bare koble fra og deaktivere enheten) en del periferiutstyr (PDA, scanner, kortleser (har forsøkt både ekstern og intern)) kobles til. Annet utstyr (digitalkamera, skriver) fungerer fint. Har høyreklikket på alle enhetene i enhetsbehandling og oppdatert drivere, men likevel funker det ikke. Har forsøkt å avinstallere enheter også, men neste gang jeg booter er de jo der igjen... Skjønner ikke dette her (men så er jeg ingen Windows-ekspert heller) Ytterligere confused fordi det opptrer 10 USB-enheter i enhetsbehandling, mens jeg trodde at jeg bare hadde 6 USB-porter på kortet. Eller blander jeg fysiske og logiske porter her...? What to do? Ikke flere Window-oppdateringer, ikke flere nye drivere ... er det noe med Windows, med BIOS, eller....? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå