gsn Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Vet egentlig ikke om folk her har vært borti denne artikkelen, men dette virket veldig spennende http://www.lostcircuits.com/advice/cooler_radeon/ Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Det kan dikuteres. Koster 15kr for en bra kjøleribbe fra Microplex, og dette ser ut til å ta litt tid + at den gjenge greia sikkert koster litt den og. Ikke mye å spare + at den fra MP sikkert kjøler bedre Lenke til kommentar
gsn Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Har ikke forska på pris, men en messing / kobber mutter er ikke serlig dyr, og du slipper porto. Hvis du skal sage i kobber / messing, kan jeg love deg at det ikke blir så veldig med arbeid siden dette er veldig myke materialer, pluss det er litt morro med en litt personlig kjøle løsning Kan jo altids hende at noen her har mutterne liggende allerde, da blir det såfall billig :!: Edit : 15kr x 8 = 120 kr + porto som ikke er mindre en 100kr. Endret 2. desember 2004 av gsn Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeje, er nok ikke alle som har 4-8 store muttere som er av messing hjemme. Ikke alltid lett å finne heller. Sier bare at det er mye for liten ytelse. Lenke til kommentar
reckey Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Men det er noe med det man lager sjøl!! Jobber i en jernvare, og en slik mutter koster ikke mer enn 4-6 kr\stk! dessuten gjør en dremel underverker! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 det var jo en på dette forumet som gjorde noe lignende Lenke til kommentar
reckey Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 jeg måtte prøve for morro skyld! har laget dem ferdig, og skal teste dem i dag. var faktisk litt gøy, å leke litt med dremelen, kan få inn bilder når jeg er ferdig! Lenke til kommentar
ollonet Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) Tror eg ville satset på en skikkelig kjøleribbe ja... Men det hadde vært gøy og se på noen bilder av det ferdige resultatet ditt "reckey" Endret 16. desember 2004 av ollonet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå