sesoon Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hvordan får jeg mp3 sanger inn på mobilen? Hvordan får jeg de fra dataen og over til mobilen? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Du over fører dem via bluetooth eller datakabel! Lenke til kommentar
sesoon Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 nøyaktig hvordan gjør jeg det? det sier meg ingenting.. sangen kommer ikke til mobilen min bare jeg skrur på bluetooth.. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Har du bluetooth på pcen din? Hvis ja, så slå på bluetooth på din mobil, og deretter søk med pcen. Når pcen finner mobilen så send over filene. datating: takk for at du forklarer så veldig godt. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Euern: Det var meget godt forklart det også da Dette hært har vært tatt opp en million ganger, men alikevel så lages det nye emner om det. Først slaffe bluetooth adapter, kjøpes i en butikk. Instalere den, mange usbmoduler funker bare hvis du instalerer driverene og programvaren uten at den er koblet til, så plugger du den inn. Etter at det er ferdig, er det bare å skru på bluetoothen på mobilen, og høyreklikke på fila på pcen, og velge Send til > Bluetooth > Other/andre og velg søk etter andre enheter Eller så kan du åpne My bluetooth places, og velge finn nye enheter eller noe. Husker ikke helt hvordan du gjorde dette, og da slipper du og måtte godta filene hver gang du sender. Jeg har dessuten XP på engelsk, og går utifra at du har norsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå