Zollo22 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hei, ser i all reklame fra diverse byggvare-butikker, fk, Jernia etc de forskjellige tilbudene de har på verktøy-sett. Lurte på om noen har erfaring med noen av de litt billigere settene, jeg ser bort fra Europris nå for dem har litt vell lav kvalitet. Men sånn ellers siden det er jo prisforskjeller på flere hundre kroner mellom disse settene. Lenke til kommentar
trra Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Verktøy med 10 års garanti fra biltema har bra kvalitet til en grei pris, men det er stort sett en grunn til at verktøy koster det de gjør, dyrt verktøy fra kjente merker er stort sett bedre enn billige, har brukt mye verktøy og det er helt klart at verktøy som er dyrt i 99% av tilfellene er mye bedre enn det billige. Endret 2. desember 2004 av trra Lenke til kommentar
Zagato Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Vel talt, store fastnøkkel høvding. Det som eg ser som den viktigste foeskjellen på dyre og billige piper og fastnøkler er tykkelsen. det er ofte trangt der du skal komme til og da er klopete Remaverktøy ikkje mye bra. Sjeldnere at styrken svikter til vanlig bruk. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jernia har et sett til 1300,- nå av typen Bacho. (Oransje eske) Jeg har et litt mindre sett av denne serien og er meget fornøyd - ikke livstidsgaranti, men behandler du dem rett så har du godt verktøy lenge.. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Bacho aka Sandvik og Ironside, som Jernia forhandler, er knallbra verktøy. Dette er verktøy som varer i årevis hvis du bruker det riktig. Men skal du ha det beste og dyreste, kjøper du Hazet(livstidsgaranti). Edit: GeBe er et relativt billig merke med høy kvalitet. Endret 3. desember 2004 av Opus Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Har alt av verktøy fra Hazet, har ikke bukket under en eneste gang. Derimot, gikk det unna to hele sett me torx sett jeg fikk tak i på mekonomen av ett eller annet drittmerke når clutch'n skulle skiftes. I lengden er det mye billigere å kjøpe kvalitetsverktøy. Da slipper man å kjøpe nye sett for hver gang man skal skru på bilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå