svindel Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 Noen som har noen synspunkter på Itbutikken's tilbud på 17" LCD skjerm for 6251,- ? Her finner du spesifikasjonene http://www.aoc-europe.com/PDF/datasheet_LM700_eng.pdf Lenke til kommentar
Gega Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 On 2001-11-12 23:50, svindel skrev: Noen som har noen synspunkter på Itbutikken's tilbud på 17" LCD skjerm for 6251,- ? Det er jo billig! Men hvordan fungerer de nye LCD skjermene når det gjelder spilling? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 14. november 2001 Del Skrevet 14. november 2001 Det som er viktigst for en flatskjerm er responstiden og dpi størrelsen som må være minst mulig. For vanlige skjermer er dpi vanlige rundt 0,22-0,29mm. En bør ikkje kjøpe skjermer mod så høye dpi verdier som 0,29 mm. Gir en udetaljert og dårligere skjerm. En rundt 0,25 går greit. Responstiden som en flatskjerm bør ha for å kunne spille normalt på den er jeg ikke sikker på, men har lest en test av dette en plass så om du søker litt så finner du det sikkert ut. Du bør kanskje legge penga i en god 15" TFT skjerm mot en billig 17". Er vel som med CRT. Pris= kvalitet. Jeg har tenkt å vente til jeg i det minste får dvi inngang til en rimelig penge. Pcworld.no hadde test av noen flatskjermer.. Tror dinside også har hatt noe. Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 Har LCD (kjøpte for 1/2 år siden) og den funker GENIALT til spilling. Annet en prisne står den overhode ikke tilbake for "fjell" (19"/21") på noen som helst måte... Tror jeg skal ha en ny (min er bare 15,1") ved juletider, 17 eller 18,1 - bedre enn å brenne av pengene på northwood i januar når dagens rigg er mer en krafig nok Lenke til kommentar
arcade Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 Denne skjermen er ikke akkurat blant de beste på markedet. Det man må se på i tillegg til oppdateringsfrekvensen (50ms som er ganske dårlig) og pixel-width (0.264, som er ganske dårlig), er betraktningsgraden, altså fra hvilken synsvinkel bildet er best. De beste skjermene har fra 160-180 grader (dvs. at man kan se et godt bilde nesten helt fra siden), mens denne skjermen hadde en vinkel på 120 grader. Håper at dette var til litt hjelp Arcade Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå