Gå til innhold

Har x850 kommet til norge?

en_fyr

Anbefalte innlegg

12 pipelines!? Det er noe av det mest latterlige jeg lest, det finnes ikke XT med 12 pipelines!

X800 XT er identisk med XT PE, altså 16 pipelines, men har lavere kjerne- og minnehastighet. XT PE kjører på 520/1120 (560 DDR), mens XT kjører på 500/1000 (500 DDR). Du skal ikke ha noen problemer med å minst nå XT PE-hastighet!

X850 XT PE har hastigheten 560/1180 (590 DDR), noe som kan være oppnåelig med X800 XT.

Hvis det er noe annet du lurer på, kan denne tråden være verd å ta en tur innom

Skjermkortguide: High-End

Edit:

Forsatt usikker? Test av kortet!

Endret av guezz
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg er overbevist for lenge siden, kjøte kortet online for en uke tilbake, og regnet det som bankers at jeg skulle få det med meg hjem.

Kortet er betalt, men (s)adosystems.net skuffer stort. Etter en uke med hendvendelser pr mail har jeg fått et svar og det er at kortet skulle komme for fire dager siden. Makan til drittsjappe skal du lete lenge etter. Holde dere unna adosystems.net Har sikkert ringt 50 ganger, men kommer aldri igjennom.

Det verste er at jeg drar fra Texas om tre timer og har fortsatt ikke fått noe kort. Håper det dukker opp til slutt, og at en kamerat av meg her kan plukke det opp og få det hjem til Norge på ett eller annet vis.

-Men når det kommer, skal vi se om vi ikke får klemt litt juce ut av det!!

-Bentrik-

Lenke til kommentar

Om ikke Sapphire X800XT PE eller X850XT PE snart er tilgjengelig i Norge igjen så bestiller jeg X800XT PE fra over dammen. Er ikke noe spess billigere. Blir ca samme pris, men da får jeg det hvertfall. Alt av deler skal være på plass i nye maskinen til 15.Januar. That's final :p

Noen som har linker til amerikanske netshop'er som selger X850XT PE med PCI-Express, eller X800XT PE med PCI-Express. Finner ikke jeg. Hvertfall ikke X850 :whistle:

Endret av gixxerman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...