Ostepølsa Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 den popper opp av og til..UTROLIG irriterende.. engelsk xp pro btw. Lenke til kommentar
avalencia Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Skal ikke si noe sikkert, men det ser ut som om det er noe spyware, har du prøvd å kjøre Ad-Aware, spybot eller lignende? Edit: Leif Endret 2. desember 2004 av avalencia Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Start---->innstillinger--->Kontrollpanel---->Administrative verktøy--->Tjenester---> ffinn og høyreklikk "Messenger" velg egenskaper og deaktiver Det er ->net send "ip"<- som blir utnyttet her.. Legger du inn SP2 så blir den deaktivert Endret 2. desember 2004 av taz Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Skal ikke si noe sikkert, men det ser ut som om det er noe spyware, har du prøvd å kjøre addaware, spybot eller lignende? har akkurat formatert..har installert steam, 3dmark01, 3dmark03, og msn messenger... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Ser MEGET suspekt ut. Kjør Ad-Aware og SpyBot Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jepp, stygg sak, kjør som sagt spybot og antivirus. Hvis dette ikke funker, så finn ut hvilke prosesser som kjører og finn ut hvilke som ikke hører hjemme og fjern disse(kun hvis du er sikker) gå på start -> kjør -> msconfig -> oppstart og se om det er noe der som ikke burde være der. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 prøvde det som "taz" sa.. får vente å se.. kan ikke laste ned updates, eller installere sp1 eller sp2, (min xp er ikke lovlig ) Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Eneste som hjelper er å deaktivere den eller innstallere brannvegg(skru på den som er i XP) http://www.updatexp.com/messenger_service_spam.html http://www.theregister.co.uk/2003/01/30/me..._spam_makes_us/ Endret 2. desember 2004 av taz Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 prøvde det som "taz" sa..får vente å se.. kan ikke laste ned updates, eller installere sp1 eller sp2, (min xp er ikke lovlig ) Trenger ikke lovlig XP for å installere verken SP1 eller SP2. ...har jeg blitt fortalt. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 prøvde det som "taz" sa..får vente å se.. kan ikke laste ned updates, eller installere sp1 eller sp2, (min xp er ikke lovlig ) Trenger ikke lovlig XP for å installere verken SP1 eller SP2. ...har jeg blitt fortalt. det funker ikke her i alle fall Lenke til kommentar
jevel Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Anbefaler en tur innom http://www.grc.com Her finner du info om hva det er som foregår + en tool for å deaktivere messenger. -KJ Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 prøvde det som "taz" sa..får vente å se.. kan ikke laste ned updates, eller installere sp1 eller sp2, (min xp er ikke lovlig ) Trenger ikke lovlig XP for å installere verken SP1 eller SP2. ...har jeg blitt fortalt. det funker ikke her i alle fall Om du kjører Windows XP uten noen sikkerhetspatcher eller service packs er du doomed. Bruker du internet explorer også eller? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) nå fikk jeg lastet ned masse updates. takker taz for hjelpen men jeg finner ikke sp1..noen som klarer å finne det ? edit: fant sp1..forget it.. Endret 2. desember 2004 av LenniZ Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 nå fikk jeg lastet ned masse updates.takker taz for hjelpen men jeg finner ikke sp1..noen som klarer å finne det ? edit: fant sp1..forget it.. Kjør på med SP2 også, så er du sikra. Bare husk å disable securitycenter servicen.. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Feilpostet. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg