-Mav- Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Har tenkt enten å kjøpe cl56 fra it24 (de sier den er bygget av compal) eller 1557gls fra netshop.no Men hva er forskjellen mellom de to maskinene egentlig? Noen som kjenner begge maskinene? Vurderte også g566e fra it24.no men batteritiden på den er kun 3 timer ca. Endret 2. desember 2004 av -Mav- Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Cl56 og 1557 er samme teknisk. bare forskjellig chassis, folk sier at de syns cl56 virker mer solid, men siden jeg ikke har tatt i en så vet jeg ikke. Har en 1557 selv som jeg er meget godt fornøyd med. Lenke til kommentar
-Mav- Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Så bortsett fra designet/tastaturet osv så er de to pcene klin like? Hvor kan jeg få bekreftet dette? Endret 2. desember 2004 av -Mav- Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Maskinene har komponenter fra forskjellige produsenter når det gjelder HK og skjerm osv, men cpu osv er likt. Den største forskjellen ligger vel i at CL56 Har et mer solid chassis enn Aopen 1557.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå