Lanka Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 AMD XP 2800+ Barton, 2.083Ghz, 333Mhz bus Dette har jeg planer om å kjøpe. Er dette et godt kjøp? Og hvilken pris er rimelig for disse prosessorene? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 ikke et godt kjøp...imo..spar penger og kjøp et AMD64 basert system. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Okay jeg har fått en pris på 700 kr. Det er ikke bra? Jeg har Intel Celeron 1,7 fra før av? Har no peil på prosessorer, så hva kan man si er best. Og AMD64 basert vil si? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 AMD 64 3000+ med tilhørende hovedkort. Er "rimelig" nå. Lenke til kommentar
Øysta Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 .."no peil" sier du, men går utfra at du har så mye peil at du veit du må bytte hovedkort og? ( og muligens minne og?) Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 No peil. Vil si Ingen peil. Byttet engelsk og norsk Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Hva skal du bruke maskinen til? Det hjelper å si det. Hvis du ikke skal spille, eller andre svært tunge ting, eks video redigering, eller du er forelsket i PS. Så er dette et svært godt kjøp. Hvis du skal klokke så er nok XP-M 2400+ mye bedre. Men hva skal du bruke den til??? Du er klar over at du må bytte hovedkort siden amd-xp og intel celeron ikke er på samme sockel. Endret 2. desember 2004 av Macfan Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Det visste jeg ikke.. Skal ikke overklokke, Kun spille, surfe og drive med PS... Men å bytte hovedkort? Tror jeg legger denne planen på is Lenke til kommentar
Pels Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 AMD passer ikke på intel sine hovedkort og omvendt. Lenke til kommentar
Øysta Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Lanka; intel celeron er vel sokkel 478 - samme som p4 prosessorene. Hvis du vet navnet på hovedkortet (og poster det her), skal det vel la seg gjøre å finne ut hvilke oppgraderingsmuligheter hovedkortet ditt har. Du må uansett ha en sokkel 478 prosessor .. Det lar seg sikkert gjøre å oppgradere, men ikke til amd! Finnes mange fine "guider" på hw.no med ordforklaringer og det hele:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå