akristina92 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 www.zimitzbitz.tk Syke flashfilmer! Av meg og en kamerat ( Johan123321 ). Bare si hva dere syns Lenke til kommentar
simes Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Ok, den dataskule-saken er et bevis på at ting ikke behøver å være bra for å få meg til å le. :!: De andre var derimot ikke så veldig morsomme.. Lenke til kommentar
Neo Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 ehh.. joa. Festlig.. Eller kanskje ikke. Du spurte hva vi synes og da svarer jeg dønnærlig: Det sugde værre. Enkelt og greit. For det første så prater svensker svensk og ikke baby-norsk. Og introen til han vindusvisker-karen var altfor lang. Må ikke la teksten stå fremme så lenge uten at noe annet skjer. Kanskje med litt musikk i bakgrunnen eller noe. Nei huff . Det er nok av slike elendige flash-snutter på nettet fra før. Ikke lag flere slike. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Pøh! Dette er ment for å være sykt! Skjønner du ikke det? Det SKAL være elendige animasjoner, og syk handling! Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Det SKAL være elendige animasjoner, og syk handling! Ja, det får dere iallfall til... Men det gjør det jo ikke bra av den grunn. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Ja, dette sugde hardt! Historiene var ikke "syke" da.. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Latterlig. Og det mente jeg ikke på en bra måte. Skulle det være samme sjanger som saladfingers osv? Pfft.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Drit bra den første svenske greia. Mislykka dataskole.. Gleder meg til å se episode 2! Om de blir like bra... De andre var egentlig ikke så bra.... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Herregud for en humor! Kan ha med att jeg er litt i det humoristiske jørnet nå, men jeg lo godt ja Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Kan folk huske å sjekke om noe i det minste er LITT morsomt før de poster det under humor? Jeg vaste bort 2 minutt av livet mitt på de der. Lenke til kommentar
ratata Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 heh, dette var så dårlig at eg nesten blei sint... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Ser ikke helt sammenheng med topic nei Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Pøh! Dette er ment for å være sykt! Skjønner du ikke det?Det SKAL være elendige animasjoner, og syk handling! Det var værken elendig eller sykt, det var bare dårlig! Enkelt å greit. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 dansken med cs og kalles dataskule prosjekt var j drit bra da :!: Lenke til kommentar
akarno Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Den første var litt bra faktisk, men det kommer jo an på hvilket humør man er i De andre syntes jeg ikke var noe spess i det hele tatt, fikk med meg lite av hva de sa og dårlig animasjon. Selv om de var ment til å være syke, ble det bare teit syntes jeg Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Flashen var heller dårlig, og humoren var lavmål. We are not amused! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Ler mer av McDonaldsreklamene... Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Den første var morsom.. Resten var bånn i bøtta Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Når skal jeg begynne å le? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå