Debauchery Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Jeg så nettopp litt på denne. Det står at man må sørge for kondensbeskyttelse selv. Hva bruker man til dette, og er det strengt tatt nødvendig? Forstår godt at selger informerer om dette, men er det en reell nødvendighet? Edit: Og hvordan fungerer det med å gi strøm til disse? Bør man ha en egen PSU, og må denne tilpasses på en eller annen måte, eller hva? Endret 2. desember 2004 av Sasuke-kun Lenke til kommentar
kverna Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 tror de mener dielektrisk fett i sokkelen Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 ... i tillegg til neoprene rundt selve sokkelen/elementet. Jeg tror neppe du trenger å isolere på baksiden av hovedkortet. Når det gjelder psu, så er jo gjerne peltierelementene på et par hundre watt, så det avhenger selvfølgelig av strømforsyningen din. Jeg vet ikke om det er montert kontakt på elementet til denne spesifikke blokka, men det tviler jeg på. Du vil også miste litt kjøleeffekt ved å bruke en vanlig strømforsyning, siden elementet er laget for 15 volt. Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 modd denna http://www.clasohlson.no/shop/store/fs_mm....94B14C65F901882 (den aller øverste) Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Det var det jeg la merke til. Den brukte utrolig mye strøm. Effektforbruket til GPU-kjøleren med peltier element lå på rundt 83W, så det er jo litt mindre. Har en Chill Innovation 510W. Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Strømforbruket står oppgitt til 24A(!), så selv om den vil trekke litt mindre ved 12V er det nok over smertegrensen for din psu er jeg redd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå