Jegermaizter Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) De meste jeg lurer på står vel i tittelen.... Jeg lurer også på hvilket som er best å overklokke... dvs de som har størs effekt Edit : MX 440 har 128ddr ram FX 5200 har 68ddr ram Endret 2. desember 2004 av Jegermaizter Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Du vurderer ikke et kjøp av en av disse. Hadde selv MX440 klarte så vidt CS og ikke BF Men jeg fikk overklokka MX440 en del, men merka ikke noe forskjell. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Du vil ikkje kunne tjene noe pezz ytekse på disse kortenene, da de er ribbet for det meste av ytelse :!: Kjøpe ett nytt å godt gfx kort du Lenke til kommentar
Jegermaizter Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 De er ikke akkurat det kortet jeg bruker da... jeg skal bare sette de inn i en gammel pc der begge kortene er gode nok.. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 mx440 er ganske bra å klokke men du merker INGEN ytelsesforskjell. men du bør heller spandere på deg f.eks titamium 4200 eller radeon 9250 eller no lignende hvis du skal ha det til en gammal data Lenke til kommentar
pcmannen Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hadde selv MX440 klarte så vidt CS og ikke BF Eat me! Maken til pisspreik Jeg har et MX440 kort, med 64 MB DDR. Det er riktignok litt overklokka, men det tar CS CZ, Battlefield 1942, Vice City og NFSU2 uten noen verdens problemer! (NFSU2 står på med detail nest høyest!!) Og alle står på 1024x768 oppløsning. Det finnes ikke lagg. Så, jeg skjønner ikke at alle skal ha den brikka til å blir så forbanne dårlig.... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hadde selv MX440 klarte så vidt CS og ikke BF Eat me! Maken til pisspreik Jeg har et MX440 kort, med 64 MB DDR. Det er riktignok litt overklokka, men det tar CS CZ, Battlefield 1942, Vice City og NFSU2 uten noen verdens problemer! (NFSU2 står på med detail nest høyest!!) Og alle står på 1024x768 oppløsning. Det finnes ikke lagg. Så, jeg skjønner ikke at alle skal ha den brikka til å blir så forbanne dårlig.... hmm er nok noe i det du sier der,en så er resten av maskina du ganske grei også da.Kortet trådstarter har skal stå in eldre maskin, og da er det klart at kortet ikkje vil hjelpe så mye på ytelse. Regner med at maskinen ikkje skal brukes til spilling, så da holder begge de kortene i alle baner Lenke til kommentar
Jegermaizter Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Hadde selv MX440 klarte så vidt CS og ikke BF Eat me! Maken til pisspreik Jeg har et MX440 kort, med 64 MB DDR. Det er riktignok litt overklokka, men det tar CS CZ, Battlefield 1942, Vice City og NFSU2 uten noen verdens problemer! (NFSU2 står på med detail nest høyest!!) Og alle står på 1024x768 oppløsning. Det finnes ikke lagg. Så, jeg skjønner ikke at alle skal ha den brikka til å blir så forbanne dårlig.... hmm er nok noe i det du sier der,en så er resten av maskina du ganske grei også da.Kortet trådstarter har skal stå in eldre maskin, og da er det klart at kortet ikkje vil hjelpe så mye på ytelse. Regner med at maskinen ikkje skal brukes til spilling, så da holder begge de kortene i alle baner Ja, men da gjenstår bare spøsmålet mitt da... hvilket av kortene er best? Lenke til kommentar
Cacophobia Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Jeg har et fx5200 128mb og en venn av meg har mx440 64mb. Jeg merker tydelig at jeg får bedre ytelse i spill. Han får ca. 200 poeng i 3dmarks03 imens jeg får 1161poeng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå