Kenny000 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Kom til å tenke på en liten sak, Er det mulig å sjekke om man har høy eller lav forbrenning på noen måte uten å bare ha en formening om det på et generelt grunnlag? I så fall, hvordan tester man dette? Jeg tror jeg har relativt høy forbrenning da jeg alltid har vært ganske liten (tynn). Men jeg legger jo på meg når jeg har perioder (les: jul) med mye snop og brus.. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 du kan få en lege til å sjekke dette Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) det er lett. hvis du er som meg (dvs. du eter stort sett bare grandis og lignende) og du alldri jogger eller trener kondis på annen måte men i stedet bare trener vekter og eter ganske mye. og hvis du appåtil har problemer med å presse din egen vekt over 60 kg da har du høy forbrenning Endret 6. desember 2004 av FatFuck Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Ser du er femten år, så da har du vel litt bedre forbrenning enn meg i utganspunktet. Jeg spiser litt snop hver dag og spiser stort sett loff når jeg spiser skiver, men til middag spiser jeg som oftest kylling og pasta. Spiser også proteinpulver som kosttilsudd. Men så skal det være sagt at jeg trener 3-5 ganger i uken også. Likevel er jeg jo 23 år gammel og veier mellom 60 og 65 kg.. Har jeg høy forbrenning da? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 tror du har sånn passe høy forbrenning. men jeg har jævli høy forbrenning. jeg klarer rett og slett ikke å bli feit (tro meg jeg har prøvd flere ganger). og nå i den serere tiden har jo røyk og kaffe kommet i tillegg Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Vel, røyk øker vel forbrenningen? Mange som går opp i vekt når de kutter røyken. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Kaffe virker også positivt på forbrenningen.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Kaffe virker også positivt på forbrenningen.. Spørs hva som menes med positivt. Men koffeinen i kaffen øker hjertefrekvensen, som igjen øker forbrenningen, av en eller annen merksnodig grunn. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 de øker begge forbrenningen. bra for folk som skal slanke seg, ikke bra for meg men muligens litt høy forbrenning. men bra at det øker hjertefrekvensen for jeg har litt lavt blodtrykk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå