Gå til innhold

Stille harddisk ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann!

Jeg hadde tenkt til å kjøpe Samsung Spinpoint, men så viste det seg at mpx faktisk ikke fører dette produktet.

Så mitt spørsmål er; hvilke harddisker (hos mpx) har et lavt støynivå og har en grei pris?

Takk. :D

Jeg har flere barracuda 7200.7 og samsung p80 disker og forskjellen er enorm bare så du er klar over det. De er bare ikke sammenlignbare mht støy (seagate er klar mer støyende).

Vurder å bestille et annet sted dersom støynivået er det viktigste.

Lenke til kommentar

Jeg ville helt klart gått for ukens tilbud hos netshop, 200gb sata maxtor diamondmax 10 til 850 spenn!

Har byttet ut mine seagate disker med maxtor og maxtorene er klart mye mer stillegående! Seagate var som et treskeverk i forhold... Anbefaler Maxtor på det varmeste.

Lenke til kommentar
Jeg ville helt klart gått for ukens tilbud hos netshop, 200gb sata maxtor diamondmax 10 til 850 spenn!

Har byttet ut mine seagate disker med maxtor og maxtorene er klart mye mer stillegående! Seagate var som et treskeverk i forhold... Anbefaler Maxtor på det varmeste.

Maxtor stille? Jaja, håper ikke nesa di braste inn i skjermen å knuste den nå :p

Lenke til kommentar
Samsung Spinpoint får du på PSDATA

Jeg har aldri hatt stillere disker.

Les posten før du poster din sokk. :whistle:

Takk til alle dere andre. ;)

Jo takk, du er hjertelig velkommen.

Sokk på deg dersom du favoriserer en webshop over kvalitet på komponenter. Gå på El-kjøp i stedet, du. :p

Men tilbake til saken.

Skal du bare ha en lusen disk (Samsung Spinpoint rocker brakka), gå til PSdata. Har du allerede planlagt et storinnkjøp fra MPX og mangler disk, er det surt å betale frakt for to webshopper.

Som Krolock ville sagt : Isa yooour choice !

Endret av Ulkesh
Lenke til kommentar
Heisann!

Jeg hadde tenkt til å kjøpe Samsung Spinpoint, men så viste det seg at mpx faktisk ikke fører dette produktet.

Så mitt spørsmål er; hvilke harddisker (hos mpx) har et lavt støynivå og har en grei pris?

Takk.  :D

Hvorfor MÅ du handle på mpx? Det virker da helt usannsynlig at du absolutt på død og liv MÅÅÅÅÅ handle på mpx?!?

Jeg synes det var helt naturlig av Ulkesh å anbefale en annen sjappe som hadde SpinPoint disken du var ute etter jeg.

Hø hø - sokk du lissom... Sokk meg her og sokk meg der...

Endret av nixon
Lenke til kommentar

Sokker er best! :p

Fordi mpx er den desidert billigigste butikken i Norge på det jeg skal kjøpe, og fordi de har en god supportordning, i motsetning til f. eks. Netshop.no.

Komplett har mye høyere priser enn mpx og jeg har kun opplevd dårlig service der.

Derfor! :)

Men jeg har funnet meg en hdd, Maxtor 200GB DiamondMAX Plus 10 SATA HD.

Lenke til kommentar
Sokker er best! :p

Fordi mpx er den desidert billigigste butikken i Norge på det jeg skal kjøpe, og fordi de har en god supportordning, i motsetning til f. eks. Netshop.no.

Komplett har mye høyere priser enn mpx og jeg har kun opplevd dårlig service der.

Derfor! :)

Men jeg har funnet meg en hdd, Maxtor 200GB DiamondMAX Plus 10 SATA HD.

Bra lydnivå på den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...