tiboine Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Halla. nu e jeg så heldig at jeg er i militæret og har bare muligheten til å sitte på møkkintosh maskiner...:sad: og jeg kan ikke gjøre en drit pga. at administratoren har satt inn så mye restriksjoner på møkka. så jeg lurer på om det finns noen måte å få bort restriksjonene eller hacke til seg passordet på noen måte? går ikke an å installere eller å åpne programer på denna skiten engang!!!!($&$&%$&$%# Takk på forhånd.. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Tror jeg hadde vert litt forsiktig med å prøve meg på det, millitæret har generellt liten forståelse for ungommelige krumspring. Dessuten er det sikkert en god grunn til at de ikke invilger deg et eget admin passord :smile: _________________ [ Denne Melding var redigert av: Goebbels på 2002-05-31 18:32 ] Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 31. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2002 hehe... menne, d må da finnes en eller annen måte å trikse så jeg kan få installert no programmer på møkka her? sku gjerne hatt en windows emulator på skrapet...:smile: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Quote: Den 2002-05-31 18:27, MallRaT skrev:så jeg lurer på om det finns noen måte å få bort restriksjonene eller hacke til seg passordet på noen måte? Tråden er stengt i henhold til retningslinjene. Det er en grunn til at det er admin pass på maskina. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg