Artistic.Hipster Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Etter at jeg har installert service pack 2 så får jeg ikke lastet ned noe via azureus, noen andre som har opplevd det samme og vet hvordan man kan fikse det. Det er veldig irreterende Lenke til kommentar
XzYLsiT Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Du har på sp2 firewallen , den kan sperre mye av tilgangen til nett til azureus, + at norton anti04 elr senere stopper en del av azureus.... hvis ikke sjekke tilgang til ett annet firewall program.. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 hvis ikke det funker så uninstaller du bare SP2 Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 slå av brannmuren in SP2 burde hjelpe... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 bruk BitComet i stedenfor Lenke til kommentar
sxxxe83 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Etter at jeg har installert service pack 2 så får jeg ikke lastet ned noe via azureus, noen andre som har opplevd det samme og vet hvordan man kan fikse det. Det er veldig irreterende SP2 brannmur... Installer zonealarm, det deaktiverer win brannmur, + at du får en brannmur som er verd å ha... Åpne porter i router kan vel også hjelpe litt tror jeg. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Takk, for alle forslag, har fått det til å funke nå Lenke til kommentar
Lch Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 bruk BitComet i stedenfor For BitComet vil på magisk vis traversere brannveggen? Eh nei. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Etter at jeg har installert service pack 2 så får jeg ikke lastet ned noe via azureus, noen andre som har opplevd det samme og vet hvordan man kan fikse det. Det er veldig irreterende SP2 brannmur... Installer zonealarm, det deaktiverer win brannmur, + at du får en brannmur som er verd å ha... Åpne porter i router kan vel også hjelpe litt tror jeg. Zonealarm?? skjønner fortsatt ikke hvordan folk orker det programmet...nå skal det sies at det er en stund siden jeg brukte det,men for ett mase program ...værre enn mamma hehe.... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 bruk BitComet i stedenfor For BitComet vil på magisk vis traversere brannveggen? Eh nei. eh... JO!!! Fikke heller ikke Az. til å funke... sikkert pga SP2 FW'en .... .... funker med BC! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Du får mene nøyaktig hva du vil. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 bruk BitComet i stedenfor For BitComet vil på magisk vis traversere brannveggen? Eh nei. eh... JO!!! Fikke heller ikke Az. til å funke... sikkert pga SP2 FW'en .... .... funker med BC! rofl...javell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå