L4r5 Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 ___________________________________________________Dag 22 av hw.no sin julekalender Hw.no har fått dagens tilbud fra Netshop -POV GeFORCE 6600GT 128MB AGP Retail 128MB DDR/ TV-out/DVI til kr 1650. ___________________________________________________ Feil bilde Lenke til kommentar
Same- Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Da er det kun 1 dag igjen av kalenderen. Godt jobba ^fmj God Jul Lenke til kommentar
whom Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Har lenge tengt meg en grei mp3 spiller som er god og liten. Er tilbudet til Hi-Fi klubben: Argon 1051 (256mb) noe tess? Er denne bedre enn lets say creative rhomba?, da jeg den lyder fint... Så kjøp, eller stay away, hva mener dere? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Tilbudet hos hifiklubben er for i går, så du får den ikke til tilbudspris. Om den er bra eller dårlig vet jeg dessverre ingenting om. Lenke til kommentar
whom Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Tilbudet hos hifiklubben er for i går, så du får den ikke til tilbudspris. Om den er bra eller dårlig vet jeg dessverre ingenting om. Litt sent ute da ja well, well, well Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Må bare føye meg til rekken og applaudere tiltaket! Lenke til kommentar
l33t_haxx0r Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hmm, tror ikke den bæreveska til laptop stemmer. Når man trykker på linken gitt ved Barbara.no, kommer man inn på varen, men den koster 279kr. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Jeg er helt sikker på at den kostet det som jeg skrev når jeg oppdaterte (175 kr?), det har hendt tidligere i kalenderen at en butikk har endret litt på prisen i etterkant. Denne økningen var merkelig høy. Mer vet jeg dessverre ikke, men nå er det julaften dere. Endret 23. desember 2004 av ^fmj Lenke til kommentar
Peat Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 God Jul, ja! Vet noen tilfeldigvis hvor god den pumpa i vannkjøling-pakka er? Går det greit å f.eks slenge på en blokk til? (til skjermkortet) -Peat Lenke til kommentar
Olsenius Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Eg kjøpte nett et Arctic Cooling Silent Case Miditower når det var på tilbud, noen som kan svare på om vannkjølingen vil passe i dette kabinettet? Takker for alle svar og god jul alle sammen!=) Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 God Jul, ja! Vet noen tilfeldigvis hvor god den pumpa i vannkjøling-pakka er? Går det greit å f.eks slenge på en blokk til? (til skjermkortet) -Peat Jeg fjernet nettopp en slik blokk fra bestillingen min, nettopp fordi pumpa visstnok ikke "tåler" flere blokker. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Eg kjøpte nett et Arctic Cooling Silent Case Miditower når det var på tilbud, noen som kan svare på om vannkjølingen vil passe i dette kabinettet? Takker for alle svar og god jul alle sammen!=) Det kommer vel me ann på hvilken socket du bruker, og om du har 4 hull rundt prosessoren din for montering. Et kabinett burde ikke være noen hindring, med en dremel går det meste... Lenke til kommentar
titus Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Blir moro med vannkjøling for første gang ut på nyåret :-) Nytte/kost-analysen har alltid gått i favør av luftkjøling - inntil nå... Ellers er det jo fine hardwaretider, med lave priser på LCD-skjermer og fallende RAM-priser. Bare det nå kommer noen skikkelig overklokkingsvennlige AMD64 Winchestere og et knall AMD64 hovedkort med PCI-ekspress så er lykken fullkommen. God jul Lenke til kommentar
Peat Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 God Jul, ja! Vet noen tilfeldigvis hvor god den pumpa i vannkjøling-pakka er? Går det greit å f.eks slenge på en blokk til? (til skjermkortet) -Peat Jeg fjernet nettopp en slik blokk fra bestillingen min, nettopp fordi pumpa visstnok ikke "tåler" flere blokker. *phew!* Godt jeg ikke bestilte da! :!: Fortsatt en god jul allesammen! -Peat Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Ser ut til at Netshop fortsetter julekalenderen etter jul . I dag er det Plextor DVD-brenner til 650,-. Nedsatt fra 790 visstnok. -Zlatzman Lenke til kommentar
Olsenius Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Hm, hovedkortet er et Asus p4s533-e. Hvordan finner eg ut om det er hål til å montere kjøleblokka på det kortet? Veit det bare er å sjå på d, men eg e heime i jula... Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Ser ut til at Netshop fortsetter julekalenderen etter jul . I dag er det Plextor DVD-brenner til 650,-. Nedsatt fra 790 visstnok. -Zlatzman Noen erfaringer med den? Fant en review med gode resultater, men for drøyt å stole på en slik en. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Ser ut til at Netshop fortsetter julekalenderen etter jul . I dag er det Plextor DVD-brenner til 650,-. Nedsatt fra 790 visstnok. -Zlatzman Noen erfaringer med den? Fant en review med gode resultater, men for drøyt å stole på en slik en. Har ingen erfaring med den brennern desverre. Har forsvådt lite erfaring med DVD-brennere sånn generellt. Har min første DVD-brenner nå (fra LG), og den har ikke brent noe særlig enda. -Zlatzman Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Er det noen webshopper som fortsetter med kalenderen ut desember? Vet at flere har gjort det tidligere Lenke til kommentar
jingt Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Ser at netshop gjør det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå