ATWindsor Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Synd med 25 mms responstid på den NEC 20 tommeren...dang. Ellers så begynner det å nærme seg nå!! AKIRA Den skjermen frister.... AtW Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Synd med 25 mms responstid på den NEC 20 tommeren...dang. Ellers så begynner det å nærme seg nå!! AKIRA Den skjermen frister.... AtW den er testet på hw: her Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 *skrive noe for å få denne i mine innlegg* Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 *skrive noe for å få denne i mine innlegg* den er stivcky, så det er vel egentlig ikke så viktig Men du visste nok at sticky tråder ikke kommer opp under " mine innlegg", så jeg tror du bare skulle ha en til på postcounten din On Topic. Tror vi vil se mange imponerende tilbud jo nærmere vi kommer Jul Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Gleder meg til og se hva som kommer på julaften... Det blir jo: Se hva som kommer.... PÅ julaften Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Mamoz har oppdatert. SE k700i til 2.998,- Lenke til kommentar
OeO Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Deilig å ha en sånn tråd i år også. Lenke til kommentar
Jome Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 http://www.mamoz.no har fått opp julekalender, i dag har de "tilbud" på K700i uten binding til 2995,- Det vil ifølge prisguiden bety at det bare er 12 butikker som ligger under de i pris.. Jeg håper at Amobil får et tilbud på denne under 2500,- da slår jeg til.. Er det noen som har sett K700i i "Blue Tinted Silver", jeg har bare sett Optic silver.. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 takk for samlesiden. veldig nyttig Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 http://www.mamoz.no har fått opp julekalender, i dag har de "tilbud" på K700i uten binding til 2995,- Det vil ifølge prisguiden bety at det bare er 12 butikker som ligger under de i pris.. Jeg håper at Amobil får et tilbud på denne under 2500,- da slår jeg til.. Er det noen som har sett K700i i "Blue Tinted Silver", jeg har bare sett Optic silver.. "Hver dag fram mot jul vil vi pressentere et nytt produkt til en hårreisende lav pris!" hahaha....Kødder de eller? Hvis 2998 er håreisende lavt hos Mamoz gidder jeg ikke sjekke prisene på andre ting jeg er ute etter engang. Lenke til kommentar
FlexGym Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Dette var en genial side. Bra for oss at noen gjør dette Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 ser ^fmj er inne i tråden, da er den snart oppdatert *surfe så lenge* Lenke til kommentar
Peat Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 amobil.no har lagt ut dag 6 i kalenderen sin, da... - jaaay! ...men jeg trenger ikke en PDA nå! *host*skjerm*host* -Peat Lenke til kommentar
Peat Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 ..jo forresten - hvor i allverden er mamoz sin julekalender? Ser den ikke på siden dems -Peat Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg må gi ^fmj enda litt mer ros for denne sida, kjekt når folk bidrar for oss alle! Den julenissen som er bilde av på førstesiden så litt ond ut syns jeg, stoler ikke helt på nisser jeg... Lenke til kommentar
Peat Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg fant, jeg fant...enda en julekaldender som kan taes med! Norsk Data Senter har visst også en kalender på hjemmesiden sin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå