enl Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Denne var svært praktisk Fortsett med den gode jobben Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Fantastisk. Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 lurer på hva som kommer på julaften ! ! ! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Må ha denne i mine innlegg, meget bra initiativ dette ^fmj Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Den skjermen fra PSdata var da veldig rimelig. Men noen som vet om den vil duge til f.eks spill? Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hvis den ikke duger til spill så kan du jo kjøre to skjermer med film, dokumenter, internett på den ene og spill på den andre... Lenke til kommentar
whom Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Yes! akkurat hva jeg savnet Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Vannvitig bra jobba ^fmj !!! Vi har alle savna en slik tråd nå. Håper du holder koken med denne helt til jul Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Sjef liste Komplett sin gamer pakke ting idag kost er forøvrig 895,- Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Prisen på gamer pakken er nå fikset, gikk meg hus forbi den der. Skulle nesten tro at komplett har fiksa på tilbudene for jeg har bomma prismessig på et annet komplett produkt også, snodig Jeg har vel blingsa på et par priser, men alt skulle være iorden nå. Endret 4. desember 2004 av ^fmj Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Supert! Nå har du satt standarden, og da er det bare å følge opp fram mot jul! Takk skal du ha for den! Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 jaggu bra greier. sparer litte tid på der her for min del Bruker http://www.klabbtass.net/julekalender/ i tillegg til denne. Geniale med denne posten er at man til og med slipper gå inn på sidene for å sjekke Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Kjempe bra at noen er villig til å gjøre en innsats for andre! Du kan kanskje ta med tilbudene/ konkurransene hos akam, gamer.no osv..? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Har lagt til gamer.no nå, har ikke registrert noen konkurranse hos akam? Slike konkurranser som er å finne på f.eks komplett og vg har jeg valgt å ikke ta med, har gjort et unntak med gamer.no siden det er en av søstersidene til hw.no. Synes det er best å holde seg til tilbud som omfatter pc-komponenter o.l. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Den dagen du oppdaterer denne tråden med en Panasonic PT-AE700 til 14.000kr, så skal jeg tipse julenissen om at du trenger mange harde pakker under treet i år Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Synd med 25 mms responstid på den NEC 20 tommeren...dang. Ellers så begynner det å nærme seg nå!! AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå