slimboy Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Har en Shuttle med et PS som når 92 grader under spilling av CS/HL2. Problemet meldte seg først igår, da PC'n begynte å restarte seg, og når jeg gikk inn i bios viste PS 92 grader, noe som er litt i overkant Normal temp her har vært ca 60 grader, så jeg lurer på om det har gått noe inne i PS. Finnes det noen måte å få sjekket poweret på, om det klarer og levere de X antall watt det skal gi Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Du kan jo f.eks begynne med å poste det under PSU og elektronikk! Det du kan gjøre for å sjekke om den klarer å levere effekten sin, er f.eks å jumpstarte den og belaste med f.eks lyspærer... så ser du om spenningene holder seg som de skal! Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Går vifta? Hvis den ikke sviver må du IKKE bruke psuen før dui får tak i ei ny vifte eller finner en måte å kjøle psuen ned. Hvsi du ikke har gjort noen inngrep i psuen tror jeg du kan klage. Og som ok2k sier så hjelper det ofte å poste i rett kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå