C@T Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Bare lurte på om noen snille mennesker der ute vet hvordan jeg finner ut hva dvd-spilleren til pcn leser av dvd- dvd+ og slikt... takker for alle svar som kommer =) Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Du kan jo begynne med å fortelle oss hva slags dvd-rom du har i maskinen... Lenke til kommentar
C@T Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 det er jo liksom en del av "problemet" da jeg vet ikke hva slaks dvd-spiller jeg har : / Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 hehe, vi kan jo ikke akkuratt tippe hvilken dvd-spiller du har da Last ned aida eller sisoftsandra, den forteller deg nok hva slags dvd-rom du har. Dersom det ikke står i enhetsbehandling såklart.. Lenke til kommentar
C@T Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 var noe slikt jeg sikta til da =) trenger noe slaks software som jeg kan finne ut hva slaks dvd-spiller jeg har. hadde jeg veit hva slaks dvd-spiller jeg hadde så kunne jeg finni det ut selv seff Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 var noe slikt jeg sikta til da =) trenger noe slaks software som jeg kan finne ut hva slaks dvd-spiller jeg har. hadde jeg veit hva slaks dvd-spiller jeg hadde så kunne jeg finni det ut selv seff Litt dårlig formulering, men ok! Der har du iallefall 2 programmer som kan hjelpe deg, forhåpentligvis. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 jh_: aida heter vel nå everest. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 jh_: aida heter vel nå everest. Gratulerer med 1000 innlegg Har aida byttet navn? Når skjedde det? Lenke til kommentar
larsli Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 http://www.dvdinfopro.com/ Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 jh_: aida heter vel nå everest. Gratulerer med 1000 innlegg Har aida byttet navn? Når skjedde det? http://www.aida32.hu/ Les det, vent i 30 sek og bli glad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå