Wrosmo Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg har DVD-brenner på den litt eldre stasjonære PC'en min. Og så har jeg en mye raskere bærbar PC. Det tar en evighet å omkode video på den stasjonære (PIII-667) og NERO vil ikke starte DVD-video programmet på den bærbare fordi den ikke har DVD-brenner. På den stasjonære kan jeg velge å brenne til DVD eller lage image. Hvordan kan jeg i NERO lage et DVD-video image på den bærbare og så overføre det til den stasjonære og brenne det ut? Wrosmo Lenke til kommentar
Njål Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Last ned prøveversjonen av DVDLab (30 dagers fri bruk av det fulle produktet). Når installert, gå Project>Burn DVD from Disc, Sett Input folder til der du har DVD-mappa di (AUDIO_TS og VIDEO_TS), sørg for at det er merket for DVD Video, og hak av for Create Image. På neste skjerm får du spørsmål om hvor du viil lagre, og kjør! Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Prøv å bruke DVDshrink på den bærbare. Lenke til kommentar
Wrosmo Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Takker for gode forslag. Men er det noen som vet hvordan jeg kan gjøre det i Nero (6.6.0.1)? Wrosmo Lenke til kommentar
laim_com Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Kan du ikke bare velge Image Recorder i Nero istedenfor cd-brenneren? Også starte opp dvd-video brenningen? Aner ikke om dette funker, siden jeg selv har dvd brenner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå