El-Hadji Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Topic sier det meste.. Jeg fikk en julegave fra USA, og som innehold en dvd fra USA, ganske logisk, men uansett, denne dvden er selvfølgelig sone1, men brenneren er jo sone 2. Det står i settingene at du kan endre sone 4 ganger, men er det en måte å gjøre den sonefri på? Frimware elns? Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg tror (legg merke til at jeg skriver TROR) det går ann... søk litt rundt så finner du sikkert ut hvordan. I verste fall så leverer du den til din lokale pc-sjappe og spør dem om hjelp... Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Her er et flott utvalg av firmware til brenneren din Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg mener du skal kunne spille av DVD-er fra hvilken som helst sone i VLC uten å måtte endre innstillingene på brenneren. Du kan jo prøve det før du tar sjansen på å flashe firmware. Lenke til kommentar
R_N Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 AnyDVD skal klarer dette slik at alle DVD-er blir sonefri uten at man må flashe med ny firmware. NB! Det er dessverre ikke freeware. Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Jeg får bare opp melding i dvdplayeren om at jeg må skifte sone, og at dette kun kan gjøres 4 ganger.. ehm, hvilken av dem? Vil ikke risikere å ødelegge brenneren.. edit: skal teste VLC nå edit2: VLC funka! Hurra, er det freeware? Endret 2. desember 2004 av El-Hadji Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Allright! You made my day.. Selv om jeg bæsja på leggen på matteprøven Lenke til kommentar
delfin Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Anyway...er en smal sak å flashe til RPC1! Skal litt til å ødelegge en brenner på det viset Jeg bruker Quikee_V2_MS_RC1 nå... Lenke til kommentar
The_Droide Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 hvor skal man legge eller eventuelt åpne feks. Quikee_V2_MS_RC1 i??? Lenke til kommentar
delfin Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Du bruker bare NECWinFlash.exe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå