ice eightynine Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Vet noen hvor jeg kan downloade usb driver for data kabelen til motorola e398?? (bruker bærbar og cd-rommet er ødelagt. kunne ikke installere via cd'n). eightynine Lenke til kommentar
Jackemeister Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hvilket merke er datakabelen? Prøv kanskje å sjekke opp produsentes side. De legger vanligvis ut driverne, så du kan bare laste dem ned. Hvis ikke kan du sende dem en epost, eller søke litt på Google... Lenke til kommentar
ice eightynine Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Har søkt en del på google vet du. hjalp ikke så mye det. Hvilket merke? nei jeg vet ikke jeg, det står: AAKN4011A ja, det var god ide. går inn på siden dems og leter der. eightynine Lenke til kommentar
ice eightynine Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 nei fant ikke noe på siden dems.:S er det noen som kan hjelpe? eightynine Lenke til kommentar
ice eightynine Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 er det virkelig ingen som gidder å hjelpe til eller? eightynine Lenke til kommentar
jazzen Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 trenger da ikke noe drivere til den... eneste du trenger er å instalere er mobilephone tools Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 jeg la inn Tools programmet, noe som gjorde at jeg mistet ALL kontakt med mobilen. Avinstallerte hele møkka, det som skjer nå er at når jeg plugger inn kabelen så finner windows den som en "disk". Flytter musikken over bare ved å kopiere... funker greit nok Men jeg klarer ikke å få MP3'er til å bli ringelyder.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå