bjornar83 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Skjermen på min Netshop 1557GLS har begynt å bli hvit når den har stått på et par timer. Hvis jeg skrur av maskinen så skjer det samme igjen etter noen minutter. Noen andre som har vært borti dette eller vet hva som er galt? Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Ring på supporten deres. Netshop er KONGE på support. Sitter å knasker drops her med min nye DVD brenner som jeg fikk i posten i dag. Lenke til kommentar
Razormail Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Gammel post, jeg vet det men slik er min nå Begynte med hvit skjerm nu og da, så kom det oftere og nu er den hvit hele tiden.. Sendte maskinen til WB og fikk den i retur, ureparert med beskjed om at hovedkortet er gåen.. Funker ennå med ekstern skjerm. Noen andre som har vært borti dette og fått det fikset billig? Lenke til kommentar
Razormail Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hmm, regner med at dette er et relativt ukjent problem da.. Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Det hender faktisk en del...det er som oftest hovedkortet med medfølgende grafikkprosessor som har tatt kvelden...det er som oftest..ellers kan det være alt fra LVDS til selve panelet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå