Duracell-67 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hallo. Jeg har et ATI sapphire Radeon 9100 kort , med DVI og s-video (anntaglig tv-utgang) plugg og et PixelView PV-NT1004+ USB tv kort , med Coax in, S-video in, Video in, Audio in og audio out. Kombinert VHS / DVD avspiller , med scar tog egen audio ut (RCA) Adapter SCART - S-video/composite/lyd med bryter Planene mine er å få kjørt over VHS filmene mine (masse dokumentar) over til cd eller dvd plater. Jeg har prøvd litt forskjellig, men har masse spørsmål ang emnet. Hvilket alternativ er best ..... Vanlig Coax, DVI, S-video eller video ?? Hvilke muligheter har DVI pluggen på skjermkortet mitt ?? Hvorfor får jeg bare sort/hvitt bilde når jeg bruker s-video kabel (koblet til Adapter SCART - S-video/composite) ?? Hvilken frame størrelse anbefalles for at bildet skal bli bra på ett tv apparat ?? Hvilket format anbefalles å convertere til ... føre brenning av filene ?? Håper på svar på flest mulig av sprsmålene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå