Gå til innhold

Telenor : Gratis SMS fra Internett i desember


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Totalt ubrukelig tilbud fra Telenor. Hva i all verden er poenget med å sitte og sende SMS fra PCen? Totalt bortkastet tid spør du meg. Poenget med SMS er da vitterlig at man kan sende det fra mobilen, altså når man ikke nødvendigvis sitter hjemme og har tilgang til all verdens annen slags kommunikasjon. Hvorfor Telenor i det hele tatt gidder å kaste bort tid på å la folk sende SMS fra PCen er uforståelig for meg. Hadde de hatt litt guts så hadde de heller gitt oss gratis SMS/MMS fra MOBILEN, som er det mediumet disse meldingene faktisk er ment for.

Lenke til kommentar
Har du ikke råd til å sende sms eller? ;) Det er da ikke så dyrt at man sparer mye når det er gratis mms... Tar jo lengre tid også.

Jeg har råd til å sende sms. Jeg har råd til å ringe også. Ikke bruker jeg Telenor heller. Jeg har Netcom, og jeg har 50 gratis sms hver mnd. De bruker jeg aldri. Sender heller melding fra mobilen enn å sende melding fra nett uansett hvor mange gratis mld man kan sende. Syns heller ikke at mms tar for lang tid. Dessuten kan man sende bilder og lyder, og det er et enda større pluss mener jeg.

Lenke til kommentar
Har du ikke råd til å sende sms eller? ;) Det er da ikke så dyrt at man sparer mye når det er gratis mms... Tar jo lengre tid også.

Jeg har råd til å sende sms. Jeg har råd til å ringe også. Ikke bruker jeg Telenor heller. Jeg har Netcom, og jeg har 50 gratis sms hver mnd. De bruker jeg aldri. Sender heller melding fra mobilen enn å sende melding fra nett uansett hvor mange gratis mld man kan sende. Syns heller ikke at mms tar for lang tid. Dessuten kan man sende bilder og lyder, og det er et enda større pluss mener jeg.

Enig, bare tull å sende sms fra Internett. Da er jo vitsen borte.

Men hvor får du 50 sms hos NetCom fra? Er det ikke bare 25 i måneden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...