So|o Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Fra telenormobil.no : "I hele desember kan du sende gratis SMS fra ditt eget område her på MobilPost. Tilbudet gjelder til mottakere med norsk abonnement og inntil 100 SMS pr. dag. Sender du mer enn det betaler du ordinær pris kr 0,69 pr melding" Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hadde vært bedre med gratis mms. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Hadde vært bedre med gratis mms. For min del er det best med gratis SMS. De hadde samme tilbudet med MMS i november. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Joda. Men hvis det f.eks hadde vært gratis mms i helgene, så hadde man sluppet å sitte på nett for å sende sms. Lenke til kommentar
zand Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Har du ikke råd til å sende sms eller? Det er da ikke så dyrt at man sparer mye når det er gratis mms... Tar jo lengre tid også. Lenke til kommentar
ShAvAnO Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Totalt ubrukelig tilbud fra Telenor. Hva i all verden er poenget med å sitte og sende SMS fra PCen? Totalt bortkastet tid spør du meg. Poenget med SMS er da vitterlig at man kan sende det fra mobilen, altså når man ikke nødvendigvis sitter hjemme og har tilgang til all verdens annen slags kommunikasjon. Hvorfor Telenor i det hele tatt gidder å kaste bort tid på å la folk sende SMS fra PCen er uforståelig for meg. Hadde de hatt litt guts så hadde de heller gitt oss gratis SMS/MMS fra MOBILEN, som er det mediumet disse meldingene faktisk er ment for. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Har du ikke råd til å sende sms eller? Det er da ikke så dyrt at man sparer mye når det er gratis mms... Tar jo lengre tid også. Jeg har råd til å sende sms. Jeg har råd til å ringe også. Ikke bruker jeg Telenor heller. Jeg har Netcom, og jeg har 50 gratis sms hver mnd. De bruker jeg aldri. Sender heller melding fra mobilen enn å sende melding fra nett uansett hvor mange gratis mld man kan sende. Syns heller ikke at mms tar for lang tid. Dessuten kan man sende bilder og lyder, og det er et enda større pluss mener jeg. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Har du ikke råd til å sende sms eller? Det er da ikke så dyrt at man sparer mye når det er gratis mms... Tar jo lengre tid også. Jeg har råd til å sende sms. Jeg har råd til å ringe også. Ikke bruker jeg Telenor heller. Jeg har Netcom, og jeg har 50 gratis sms hver mnd. De bruker jeg aldri. Sender heller melding fra mobilen enn å sende melding fra nett uansett hvor mange gratis mld man kan sende. Syns heller ikke at mms tar for lang tid. Dessuten kan man sende bilder og lyder, og det er et enda større pluss mener jeg. Enig, bare tull å sende sms fra Internett. Da er jo vitsen borte. Men hvor får du 50 sms hos NetCom fra? Er det ikke bare 25 i måneden? Lenke til kommentar
So|o Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Vil ikke kalle det tull å sende SMS fra pc'en. Sitter en del ved pc'en på jobb og hjemme, og da er det myyye raskere å skrive fra et ordentlig tastatur enn på en mobil. Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Vil ikke kalle det tull å sende SMS fra pc'en. Sitter en del ved pc'en på jobb og hjemme, og da er det myyye raskere å skrive fra et ordentlig tastatur enn på en mobil. Helt enig, bruker SMS fra Web mye mer en sms fra mobil, så dette passer meg utmerket!! Lenke til kommentar
zand Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg sender mye sms fra internett når jeg er på jobb. Da har jeg ikke tid til å svare på mobilen alltid. Da synes jeg det er like greit å svare fra internett og fortere går det jo også Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hm. Gratis bare i desember? Gjennom ICQ kan du sende gratis SMS til alle netcom-abonnenter når som helst ;P Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hadde vært bedre med gratis mms. du ska vere gla for de du får de e jo beire enn ingeting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå