Schnickaschnicka Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 jeg leter og leter, men finner ikke . Vet noen om en side jeg kan finne bilder av meny/menyene til samsung d500? Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 http://www.mobile-review.com/review/samsung-d500-2-en.shtml http://www.mobile-review.com/review/samsung-d500-3-en.shtml Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Lese testen til mobile-review kanskje? Edit: Blippen kom først Endret 2. desember 2004 av Eulogy Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Huff a meg... Det så ikke veldig praktisk ut... Lenke til kommentar
CHRISTIANO Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Huff a meg...Det så ikke veldig praktisk ut... Håper menyene er på Norsk... Lenke til kommentar
Algron Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Huff a meg...Det så ikke veldig praktisk ut... Håper menyene er på Norsk... Det er de nok garantert Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 hvorfor skulle de ikke være på Norsk!? Telefoner i Norge pleier vel å ha norsk meny vel? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 hvorfor skulle de ikke være på Norsk!? Telefoner i Norge pleier vel å ha norsk meny vel? Nei?? Er det sant?? Jau. Den har norsk språk. Han har nok ikke skjønt at mobiler man får kjøpt her til lands har norsk språk. Kanskje lot han seg lure av den engelske testen? Lenke til kommentar
kentyboy Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 he he.. kanskje det Lenke til kommentar
Habla Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) hvorfor skulle de ikke være på Norsk!? Telefoner i Norge pleier vel å ha norsk meny vel? Nei?? Er det sant?? Jau. Den har norsk språk. Han har nok ikke skjønt at mobiler man får kjøpt her til lands har norsk språk. Kanskje lot han seg lure av den engelske testen? Testen er ikke engelsk, den er russisk som i etter tid har blitt oversatt til engelsk. Så det er nok flere som har blitt lurt her.... :-) Endret 3. desember 2004 av Habla Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Ja, og da er det en engelsk test også. Så ikke kom her og si at jeg har blitt lurt. Jeg leste den engelske, ikke den russiske. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hvordan er egentlig menyene på nye samsung-telefoner? Jeg har en samsung nå, en gammel en (s300m), som jeg synes er helt håpløs. Altså, jeg ser screenshots på mobile-review, men jeg lurer på et par funksjoner som min telefon mangler. Har man mulighet for å legge inn nye ord i t9-lista? (Det har ikke min) Har man profiler? (Sånn som nokia og SE og LG, det har nemlig ikke min, og når jeg trykket på en sånn e800 eller hva den heter, så fant jeg det ikke der heller) Er det noen som vet hvor mye det koster å skifte firmware på en samsung i norge? (Har kanskje planer om å få tak i en D500 fra Hong kong hvis den selges der, og hvis den har de funksjonene jeg spurte om over...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå