Lapette Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Avalon har ikke flere eksemplarer igjen til forhåndsbestilling.. Hva gjør jeg nå? Hvilken butikk? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Tror nok det toget har gått nå desverre... du har jo hatt over 1 uke på å skaffe det da :| Edit: nå tenkte jeg på preorder pakken, men er ikke sikkert du mente den da.... Tror du fortsatt kan forhåndbestille selve spillet på gamezone.no Endret 2. desember 2004 av apollox Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 www.cdon.com tror jeg har igjen noen, de pleier å oppdatere lagerstatus raskt.... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jupp, cdon.com har preorder kits på lager, og har kapasitet til å ta imot flere forhåndsbestillinger på WoW (ikke CE). Sida deres blir oppdatert fortløpende, så hvis du ser "kjøp" knappen på siden av preorder kit, så er den på lager Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 datakjeden tok imot forhåndsbestilling på wow ce idag når jeg kjøpte perorder kit Lenke til kommentar
Gr0v Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Da var jeg nettop på cdon.no og bestillte et World of Warcraft Presell kit. Det sto ikke at det var utsolgt noen plass, og det gjekk greit å bestille. Det eneste som bekymrer meg er at på ordrebekreftelsen jeg fikk i mailen så står det : "Vi tar forbehold om at varene er utsolgt eller blir forsinket hos våre leverandører" Kan det bety at jeg kansje ikke får preorder kitet? Da er det isåfall dårlig gjort av cdon. Er en koden som tillater å spille betaen det eneste presell kitet inneholder? Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Du får en cd med wow soundtracks, se sticky! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 de har på lager, de har et system som gjør at lagerstatus automatisk oppdateres veirker det som..... jeg bestillte i går og den ble sendt i dag... Lenke til kommentar
Testo Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Elkjøp muligens?? vet noen butikker har igjen Lenke til kommentar
Gr0v Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 de har på lager, de har et system som gjør at lagerstatus automatisk oppdateres veirker det som..... jeg bestillte i går og den ble sendt i dag... får du beskjed når det blir sendt? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 nei, når du logger in på cdon.no så får du op en ordreliste, når du trykker på de forskjellige orderene så er det ordrestatus. Lenke til kommentar
Gr0v Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 ok,takker for svar. Dæven,håper alt går som det skal. Men med min flaks så skjer det alltid noe galt. Gleder meg som et barn til wow. Lenke til kommentar
Kulor Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg har også hørt at SpaceWorld har Pre order kitt igjen.... Men da bør du forte deg!!! Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 prøvd på spiderman? jeg bestilte søndag og fikk idag Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 prøvd på spiderman? jeg bestilte søndag og fikk idag w000t??!??!?!, jeg bestillte på thorsdag og har ikke fått enda. avbestilte i dag for jeg fikk fra cdon.no. de forbanna svina Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Narvesen har fortsatt endel ex igjen. Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Bor dere i Trondheim, sjekk Datakjeden.no De hadde flere igjen når jeg var der idag.. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Zailor har. de har gratis frakt denne uken også. Lenke til kommentar
Shijuki Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 datakjeden tok imot forhåndsbestilling på wow ce idag når jeg kjøpte perorder kit Sjekket nettopp sida og de har ikke fler av ce Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Det sto det også når jeg var nedpå der, men fikk forhåndsbestillt likevel.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå