L O G I M A N Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hei, er det noen som vet hvor jeg kan skaffe merke/tag som skal sitte bak på lokket/lcd skjermen til CL56? Digitalimpuls skulle visst få dette, men har visst vist seg vanskeligere for dem å skaffe enn de trodde..... Har hørt med flere web shopper som har denne maskinen, men de kan ikek skaffe meg en løs... Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Sjekka i eska som var med? Hos meg var det med en løs tag i eska fra Aopen. Sånn tynn blank metallplate som kan graveres. Men så har jeg en 1557, vet ikke om det er med på CL56 Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Nei, jeg har hatt maskinen i 3 mnd, og det har vært en del som har levert maskinen uten tag, så det er ikke noen i esken =) Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Da får du bare sende en mail til alle som selger CL56. Bare si at du er villig til å betale en symbolsk sum for den. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Har gjort det...Digitalimpuls har problemer med å få tak i dem, multicom hadde sine påmontert, og zepto ville ikke...hmmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå