Lillevold Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg vurderer å kjøpe denne, er det noen som har erfaringer med denne modellen? Hva med Tundra bærbare generelt, lurer spesielt på hvor solide kabinettene er og hvordan det er med støynivåer fra vifte/harddisk/drev. Lillevold Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 http://forum.barbara.no/index.php?showtopi...&hl=tundra+1551 Les denne tråden du. Lenke til kommentar
Lillevold Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Takk for svar. Har lest tråden, og Tundraen tåler tydeligvis en trøkk... Men hva med støy, og det som noen skriver om med gulskjær i skjermbildet? Andre som har erfaringer? Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Min 1551 støyer hvertfall ikke merkbart, støyer mindre enn min stasjonære, som jeg vil karakterisere som stillegående (vannkjøling m vifter på 5V, Barracuda og P80-disker). Hører 1551'en hvis jeg legger hodet nært, men kan uten problemer sove med den liggende på nattbordet. Synes heller ikke mitt eksemplar har noe gulskjær i skjermen. Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Laget en lignende tråd for en tid tilbake og jeg endte opp med en 1551. Den støyer ikke noe nevneverdig og jeg vil si at skjermen er ganske så bra, ikke noe gulskjær i det hele tatt. Og du kommer vel knapt i nærheten av de samme spesifikasjonene til den prisen. (min med 2Ghz pentium m, 1024 mb ram og 80gb hardisk mm) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå