And.rs Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Hvilke spill og hvor mange ganger har dere kommet over spill hvor dere på slutten av spillet tenker følgende: " WOW!!! beste jeg har spilt ever !!!" Har hatt slike tanker om disse spillene: -GTA3 -MAFIA -MGS2 (hadde ikke spilt enern) -RollerCoasterTycoon 1 (lenge siden men husker det godt enda) Endret 23. september 2007 av Patience Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Zelda OOT! Supermario 3 på Nintendo MAFIA Wolrd of Warcraft!!!!!! Lenke til kommentar
Janock Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Outcast og Deus Ex er vel de eneste spillene jeg virkelig kan huske å hatt en skikkelig wow-opplevelse med. De er uten tvil de to beste spillene jeg har spilt! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Duke Nukem 3D..ahh, mange herlige minner fra det spillet. Outcast Command & Conquer Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Det er en herlig følelse, og har fått det av følgende spill: -Metal Gear Solid(på psone ja) -Halo og Halo 2 -Star Wars Knights of the Old Republic Endret 2. desember 2004 av StaBBer Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Morrowind kommer definitivt høyt på lista, er ikke sikker nå, men oppdaterer sikkert mer seinere. Min andre wow opplevelse var når jeg var hos en venn og spilte vice city for første gang. Da var jeg en 13 åring som ikke fikk låv å spille slike spill hjemme, så de neste årene gikk med på å deppe over å ha ps2 og ikke få lov til å kjøpe dette spillet Endret 2. desember 2004 av mr. Bjerre Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Half-Life 1 Red Alert 1\2 Renegade Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 -World of Warcraft -Halo-serien -SW: KoToR, og snart KoToR II Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 No One Lives Forever 1 og 2 Morrowind Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Golden Sun (gba) <--- ja faktisk Morrowind Diablo 1 Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Morrowind EverQuest World of Warcraft Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Med en gang jeg leste emnefeltet tenkte jeg, "Denne posten burde flyttes til Warcraft og World of Warcraft kategorien", med nærmere undersøkelse fant jeg ut at det slettes ikke handlet om World of Warcraft, men om syke opplevelser. Jeg har hatt en del wow opplevelser, og en av dem var da jeg så pappa spille Morrowind, da tenkte jeg, "Wow! lite syk grafikk på dette spillet a" Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Metal Gear Solid på gode gamle grå Playstation Best.. Game.. Ever! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 MGS MGS2 Halo Morrowind Rollercoster Tycoon Et eller annet transport Tycoon Red Alert Lenke til kommentar
Teds Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 FarCry definitivt p.g.a grafikken! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Age of Empire 2 Zelda Mafia Pharao/Zeus Theme Hospital Beasts and Bumpkins Ikke så mange nye spill akkurat... Lenke til kommentar
Laman Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 -Halo/2 -Time Commando (det var en stund siden, hehe :! -Splinter Cell -MGS 2 : Substance Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Zelda: Ocarina of time ivhvertfall. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Far Cry, hl2, red alert 2, Gta og max payne 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå