diss Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Heisann! Jeg har nylig installert mitt nye skjermkort, et POV Geforce 6800GT, og må si meg ganske fornøyd. De siste dagene har jeg derimot fått et problem som jeg ikke skjønner noe av. Alt fungerer knirkefritt, bortsett fra Opera, som jeg bruker som min daglige nettleser. Jeg mener, Opera fungerer greit halvparten av gangene, den andre halvparten slår skjermen seg over til et "tåkete" bilde når jeg laster inn min første nettside. Skal prøve å forklare bedre. Billedkvaliteten er ypperlig og klar på alt jeg gjør på pc'en. Men 50% av gangene jeg bruker opera, så slår skjermen seg over til et tåkete bilde når jeg laster inn første nettside. Hvis jeg går ut av Opera, så slår skjermen seg tilbake til klar-modus igjen. Når skjermen blir tåkete, så er det ikke så ille at det ikke lar seg gjøre å se noe på skjermen, men alt får en bomullsaktig form på seg, og skal man lese en hel A4 side, så blir det ganske tungt for øynene. Jeg har lastet ned de siste skjermdriverene, uten at noe forandret seg. Bisarr sak dette, er det noen som har peiling på hva dette kan være? Lenke til kommentar
friskies Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Høres jo helt fjernt ut! Har du prøvd å installere opera på nytt? Lenke til kommentar
SG3001 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Jeg har samme kort, men mitt problem er at Opera kræsjer veldig ofte. Merkelig om det er skjermkort driverne som er problemet, men alt er vel mulig. Har prøvd å avinstallere og reinstallere Opera. Edit: Bruker ForceWare 66.93 Endret 2. desember 2004 av Svele Lenke til kommentar
diss Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Høres jo helt fjernt ut! Har du prøvd å installere opera på nytt? Jeg er helt enig, det er "helt bak mål". Jepps, har installert siste versjon av Opera på nytt uten at det hjalp. Skjermen jeg bruker er en FS Scaleoview S-19, 19'' LCD skjerm. Skjermen hadde jeg før jeg fikk POV kortet, og den har det ikke vært noen problemer med.. Edit: Vil poengtere at det er KUN med Opera at jeg opplever disse problemene! Endret 2. desember 2004 av diss Lenke til kommentar
friskies Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Søkte på "opera blur problem" på google, fant dette: http://reviews.cnet.com/5208-6615-0.html?f...essageID=539218 Lenke til kommentar
diss Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Friskies: Der har vi nok problemet ja.. Jeg syns selv at det skjedde på visse nettsider, men var aldri helt sikker. Takk! Har ikke tid til å lese gjennom alt nå, men lar dette seg fixe? Har søkt masse på google, men akkurat "opera blur problem" kom jeg aldri på! Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Har også hatt problemer med uklar grafikk i Opera. Har selv POV 6800GT så det må være en tendens vi ser her. Derimot i alle andre programmer er det helt i orden.. Lenke til kommentar
diss Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Jeg leste gjennom noen av resultatene fra google søket på "Opera Blur problem", men får inntrykk av at det gjelder fonter. Problemet mitt er at når jeg bruker Opera, og går inn på nettsider (f.eks itpro.no <- problemet oppstår så og si alltid), så blir hele skjermen tåkete. Ikke bare tekst, men altså hele bildet. Dersom jeg lukker Opera og starter det igjen, så er problemet borte, helt til jeg logger på en ny nettside, hvor sjansen for at det blir tåkete igjen er rundt 50%. Endret 2. desember 2004 av diss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå