Gå til innhold

Gammel psu - nytt system

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Jeg har et par deler liggende som jeg tenkte å få opp å gå i dag. Problemet er bare at den eneste strømforsyningen jeg har er en eldgammel sak som stammer fra en Pentium I maskin. Har standarden (om det er noen) på strømforsyninger forandret seg så mye siden den gang at det ikke vil være nok ledninger til å stappe rundt forbi? Tenker da hovedsaklig på strømmen til hovedkortet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har et par deler liggende som jeg tenkte å få opp å gå i dag. Problemet er bare at den eneste strømforsyningen jeg har er en eldgammel sak som stammer fra en Pentium I maskin. Har standarden (om det er noen) på strømforsyninger forandret seg så mye siden den gang at det ikke vil være nok ledninger til å stappe rundt forbi? Tenker da hovedsaklig på strømmen til hovedkortet.

Det er ikke samme hovedkort kontakten, du kan ikke bruke den. Uansett om du skulle klart å bytte pluggen, så mangler den 3.3V og er alt for svak.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det var det jeg trodde. Får stikke til en kompis og låne hans. Hvordan er det med kabinettet da? Tror dere en strømforsyning (fra en HP-maskin) passer inn i et gammelt kabinett?

Lenke til kommentar
Hvordan er det med kabinettet da? Tror dere en strømforsyning (fra en HP-maskin) passer inn i et gammelt kabinett?

Den passer mest sannsynlig.

Edit: leif

Edit^2: Tror det er en standardstørrelse på de fleste strømforsyninger. Min HP strømforsyning passet fint i en eldgammel maskin ;)

Endret av Ongabonga
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...