Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg har et par deler liggende som jeg tenkte å få opp å gå i dag. Problemet er bare at den eneste strømforsyningen jeg har er en eldgammel sak som stammer fra en Pentium I maskin. Har standarden (om det er noen) på strømforsyninger forandret seg så mye siden den gang at det ikke vil være nok ledninger til å stappe rundt forbi? Tenker da hovedsaklig på strømmen til hovedkortet. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg har et par deler liggende som jeg tenkte å få opp å gå i dag. Problemet er bare at den eneste strømforsyningen jeg har er en eldgammel sak som stammer fra en Pentium I maskin. Har standarden (om det er noen) på strømforsyninger forandret seg så mye siden den gang at det ikke vil være nok ledninger til å stappe rundt forbi? Tenker da hovedsaklig på strømmen til hovedkortet. Det er ikke samme hovedkort kontakten, du kan ikke bruke den. Uansett om du skulle klart å bytte pluggen, så mangler den 3.3V og er alt for svak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Det var det jeg trodde. Får stikke til en kompis og låne hans. Hvordan er det med kabinettet da? Tror dere en strømforsyning (fra en HP-maskin) passer inn i et gammelt kabinett? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Hvordan er det med kabinettet da? Tror dere en strømforsyning (fra en HP-maskin) passer inn i et gammelt kabinett? Den passer mest sannsynlig. Edit: leif Edit^2: Tror det er en standardstørrelse på de fleste strømforsyninger. Min HP strømforsyning passet fint i en eldgammel maskin Endret 2. desember 2004 av Ongabonga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå