SnowKing Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hei! Jeg plages MYE av at en feilmelding dukker opp ved starting av kamera i messenger (hver gang), og av og til ved åpning av filer med wmp. I blålinja står det: Microsoft Visual C++ Runtime Library Og videre står det programmet som feilen oppstår i, og "This application has requested the Runtime to terminate it in a unusual way. Noen tips om hva jeg kan gjøre med dette? Vannvittig irriterende i hvertfall. mvh Glenn Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Et rask google søk ga følgende resultater: google søk: "This application has requested the Runtime to terminate it in a unusual way" Google søk: "Microsoft Visual C++ Runtime Library This application has requested the Runtime to terminate it in a unusual way" Også kan du jo alltids søke litt på Microsoft.com Sjangsene for at andre har hatt samme problemet er store. Lenke til kommentar
SnowKing Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Hei igjen... Ja her var det mye rart.. Har leita rundt i flere uker nå, og skjønner seriøst lite. Er ikke akkurat noe geni på de her tingene heller. Så hvis noen ha lyst til å hjelpe til med en step-by-step løsning, så springer ikke jeg å gjemmer meg for det mvh Glenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå