RastaXP Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Har 2mbit's linje hær i huset. Før i the good all days brukte jeg stadig å får over 1 mbit på Bittorrent. Nu forleden skaffet jeg ny pc. Jeg installerte samtidig alle oppdateringer inkl. Sp2. Det skulle jeg aldri gjort!! Nå har jeg alltid elendig fart. Under 20 kb/s hele tia. Noen mulighet for å få vekk den fildelingsbegrensingen i SP2? Danke, for svar! Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Er ikke no fildelingsbegrensing i SP2. Sjekk at søstra di ikke laster ned eller har på no som bruker opp all uploaden Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 har ingen søster. Å jo det er noget begrensning for uploading i Sp2. Men hvordan få det av får gudene vite, eller noen av dere! hehe Lenke til kommentar
electr0nique Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 SP2 kommer med en ny firewall. Slå av denne, og se om det skjer noe med hastigheten da. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Har skrudd den av Lenke til kommentar
Chrichton Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Det er Telenor som struper hastigheten på bittorrent portene for så slippe søksmål. Lenke til kommentar
skyline Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Har skrudd den av prøv dette:http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1304804 Lenke til kommentar
Mio Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Det er TCPIP.SYS folk prater om skal forårsake dette. Her en en link til en ferdig patchet fil: http://www.lvllord.de/?lang=en&url=downloads Håper det virker for deg Jeg har i hvertfall ikke noen problemer med dette, men jeg fiksa sys fila med engang jeg hadde installert sp2.vet ikke engang om det har noen hensikt.Noen sier det, og andre ikke. Endret 2. desember 2004 av Mio Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Det er TCPIP.SYS folk prater om skal forårsake dette. Her en en link til en ferdig patchet fil: http://www.lvllord.de/?lang=en&url=downloads Håper det virker for deg Jeg har i hvertfall ikke noen problemer med dette, men jeg fiksa sys fila med engang jeg hadde installert sp2.vet ikke engang om det har noen hensikt.Noen sier det, og andre ikke. Har nu installert den fil dere prater så varmt om. Nu skal vi se... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) For meg hjalp dette: Med SP2 har du berre 10 plasser ledig du kan laste ned frå samtidig, men med denne patched kan du øke det antalet. Eg har 300 nå, og får full guff på min BT-klient BitComet. Edit: Litt for sein Endret 2. desember 2004 av zeph Lenke til kommentar
So|o Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Det er Telenor som struper hastigheten på bittorrent portene for så slippe søksmål. Du tror Telenor strupet hastigheten da han installerte SP2? Han skriver jo at det funket fint før Endret 2. desember 2004 av asdfgh Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Det er Telenor som struper hastigheten på bittorrent portene for så slippe søksmål. Hvor har du dette fra? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Det er Telenor som struper hastigheten på bittorrent portene for så slippe søksmål. Hvor har du dette fra? Var en som lagde en tråd her om at han hadde lasta ned en film med BT. Selv hadde han Tele 2. Et par dager senere fikk han mail fra Tele 2 og de sa at de hadde fått refs fra det firmaet som opprinnelig eide filmen.. Men tror alt dette har lite å gjøre med problemet til trådstarter Lenke til kommentar
skyline Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Det er Telenor som struper hastigheten på bittorrent portene for så slippe søksmål. Hvor har du dette fra? I fra drømmeland sannsynligvis. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Edit: ble for sen.. sorry Det er en del nyttige tips her.... Endret 2. desember 2004 av sveinsel Lenke til kommentar
anatomicpants Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hadde samme problem. Løste det ved å så inn i "network connections", gikk så opp på "advanced" menyen så inn i "optional networking components", så merke "networking services" og trykke "details...". Her fjernet jeg "Internet Gateway Device Discovery and Control Client". Etter en reboot så funket nettet som vanlig. Kan jo teste og se om det virker for deg også. Hvis noen vet hva denne gjør så er jo det også interessant. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg har da ikke Telenor for dem som lurer. Har fra Directconnect som er et meget sløvt firma når det gjelder fildeling (har iallefall jeg inntrykk av) . Nå har hastigheten bedret seg fra 20 til 50. Vi får se utover ettermiddagen å kvelden hvordan farten utvikler seg, hehe. Mange som choke'r downloaden. Men alt i alt takker jeg for den flotte fix! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Mange som choke'r downloaden. Uploaden? Det er poenget med å øke dei 10 du har, for å utnytte linja når folk struper uploaden. Med 10 stk som har 20 i upload tilsaman får du ikkje meir enn 20, menn med 50-100 så vil du få fart på sakene. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Litt surr i ord hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå