Bandidos-Pelle Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 OK, har et RIMELIG saftig problem. Tviler på at noen her kan hjelpe meg, men jeg stiller meg forhåpningsfull. Som vi alle vet har EA sluppet en patch. En idiotisk en, sådan. Rett etter jeg lastet ned patchen så prøvde jeg å spille. Skjermen ble svart i ett sekund, før den gikk ut av programmet. Ikke noe videre beskjed - ingen feilmelding, bare lukker seg. Kjøpte Battlefield Deluxe Edition i januar/februar/mars (?) og har stortrivd med spillet online siden den gang. Nå har likevel EA ødelagt det som er for meg, for da jeg prøvde systemgjennoppretting til i går funket ikke det. Ikke i forrigårs heller, bare nå skjer det absolutt INGENTING når jeg trykker på spillet. Timeklasset vises i et par sekunder, og så skjer det ingenting. Greia er at jeg har ALT bortsett fra manualen som jeg sikkert har gjemt ganske godt på rommet, og får derfor ikke avinstallert og deretter innstallert. Hvor skal evt. CD-keyen stå? Jeg har noe som ligner en manual, men finner ikke den sinnsykt godt gjemte CD-keyen. Jaja, lang historie kort: KAN NOEN HJELPE MEG? EA = BRENN! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hvor skal evt. CD-keyen stå? Jeg har noe som ligner en manual, men finner ikke den sinnsykt godt gjemte CD-keyen. Cd-keyen skal stå på baksida av manualen, heilt nederst. Viss den står på samme plass som i Battlefield Vietnam manualen. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 blæblæblæ Kanskje denne kan være til nytte? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Keyen din ligger lagra her: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA GAMES\Battlefield Vietnam\ergc Hvorfor er du sinna på EA ? Du er usaklig.. Innstaller først 1.6-patch, så 1.6->1.61b Lenke til kommentar
Slefve Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 det er ikke bare det at servern du prøver å connecte til ikke har updata til den siste patchen da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå