Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Fikk opp denne meldingen fra Norton Anitvirus i dag. Er det virkelig et virus? Hva gjør jeg evt. for å fjerne det? Jeg ble linket til denne siden av Norton. Endret 2. desember 2004 av Slettet-IBL5Pam9QB Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Scvhost Windows Service Host SCVHOST.exe (???) You have the Backdoor.Sdbot.N virus, or one of the Gaobot viruses, or one of the many other viruses which drop SCVHOST.EXE (not to be confused with SVCHOST further down this page). Det er eit virus ja Lenke til kommentar
akh Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Er visst virus ja. w32-Gaobot. Removal tool her. (fra symantec) (her erGaobotUJ removal i tilfelle det er den du har fått) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Tror jeg fikk fjernet det nå, men i oppgavebehandling står det: scvhost.exe SYSTEM scvhost.exe NETTVERKSTJENESTE scvhost.exe SYSTEM scvhost.exe NETTVERKSTJENESTE scvhost.exe LOKAL TJENESTE Hvorfor i all verden står samme prosessen der 5 ganger? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Det er windows prosesser google it and you will see. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Start maskinen på nytt i sikkerhets modus(hold inne F8 under oppstarten) og kjør en virusscan. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) alle prosesser som heiter "scvhost.exe" er virus. Er du sikker på at det ikkje står "svchost.exe"? Endret 2. desember 2004 av zeph Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hehe, ja det stod visst det ja. Er vel bare helt vanlige windows-prosesser da. Men jeg lurer fortsatt på hvorfor de står hele 5 ganger under oppgavebehandling. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hehe, ja det stod visst det ja. Er vel bare helt vanlige windows-prosesser da. Men jeg lurer fortsatt på hvorfor de står hele 5 ganger under oppgavebehandling. gjør det til alle Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 alle prosesser som heiter "scvhost.exe" er virus. Er du sikker på at det ikkje står "svchost.exe"? Hah, jeg leste feil jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå