Gå til innhold

Minimisere høgde i celler

Anbefalte innlegg

Har ein tabell som har to kolonner der det er 1 celle i venstre kolonne og 3 kolonner i høgre kolonne.

Bruker rowspan=3 for cella i venstre kolonne. Det eg vil gjere er å redusere høgda på cellene i venstre kolonne slik at dei ikkje blir høgare enn innhaldet som er dynamisk.

No blir det stooor avstand mellom innhaldet i cellene til høgre dersom det er mykje innhald i kolonna på høgre side.

Heile opplegget er dynamisk generert og får ikkje f.eks. lagt inn ein ekstra tabell i kolonna til høgre for å unngå problemet (det lar seg ikkje gjere).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Primært relatert til at det er feil bruk av css (brukte id i staden for style ein del plassar). Og akkurat det er lett å fikse...

I tillegg er ein del feil relatert til at editoren på adm-området ikkje akkurat skriv vakker HTML (og ikkje XHTML i det heile)...

Problemet er at ein kunde tel ikkje sånne feil, men ser på det visuelle og uansett kor rett koden er då, så hjelp det kjipt lite om kunden ikkje er fornøyd.

Lenke til kommentar

Poenget er at skriver du validerende kode så kan du faktisk bruke en Validator som en enkel syntax-sjekker. Noe jeg trengte desperat på et prosjekt hvor jeg satt i 4 timer og lette etter en idiotisk feil som viste seg å være en tag som ikke var lukket evt at jeg hadde glemt en endtag (husker ikke helt). Så rent egoistisk er det veldig gunstig at koden din validerer mens du jobber med den, dermed kan du fort spare MYE tid på debugging...

Cobos

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...