Kaksa Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 hallo vi har ei compaq presario elt 8000 (eller.no) pIII 800mhx 128mbram 17tommer skjerm 40gb IBM hardisk 8x brenner 6x DVD (kansje litt mer) lydkort, nettverkskort å ISDN kort.. mamma ska slutte i jobben å misteer dermed denne pcen.. viss ikkje oss betaler ca 3500kr Er det verdt det`? (det er compaq å den er ustabil) Please hjelp mej¨å overtal farn min t å bruke litt mer penger på ny maskin... =( -Kim- Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Du får vel ikke så mye bedre for 3500,- med skjerm iaffal. Men kan du legge i litt til, så kjøp en ny PC istedet. Det var mitt råd. :smile: Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 helt ening med overstående melding... Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 får ikke noe billigere her i verden nei til den prisen.. men det skal ikke så mye til for å få den stabil. reinstaller OS og da skal det nok gå bra. Compaq har en tendens til å proppe full pc'ene med skrot og dermed spiser den minne og blir ustabil til tider. Men ta en ren re-install er mitt råd. Og kanskje litt kjøling her og der som du kan få skaffet på dynga.. Mvh. Morten Holje aka Boqs Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Eller spytt inn litt mer penger og bygg deg en ny en selv. Får frysninger av navnet Compaq Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå