Tåkefyrste Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hvis du merker nettet har gått litt raskere i det siste, så kan det godt hende det har sneket seg inn enn grønn juletrelysledning som øker hastigheta di noe voldsomt. Pass på, de såkalte "ekspertene" er 100% sikre på at det er dataungdommen som står for dette hærverket Lenke til kommentar
akarno Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Så latterlig!! :!: Vil gjerne vite hvem disse "ekspertene" er Bare for å pirke: I inlegget: ...Denne ganger er stykker av.... Lenke til kommentar
saxin Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hahahaha! Beste jeg har sett på lenge!! Lenke til kommentar
likferd Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Haha, jeg var i forsvaret med en fra Sørreisa! Lite sted langt i nord med snøscooter som største hobby. Kan aldri tro de har noe kraftigere nett en 56k modem der :!: Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Fy flate som jeg fikk lyst å ta meg en tur på gulesider.no og finne denne personen og ta en liten tlf samtale! Neida, skal ikke det.. Latterlig! Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Seriøst... grønn ledning til hva? hvorfor skulle man ta seg bryet med å voldta et juletre for noen ledninger? Jeg har en teori om at de grønne ledningene ligger i en søppeldunk et eller annet sted... evt har de blitt brukt til noe annet... men ikke tale om at det er nettverkskabel. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Haha! :!: Alle vet jo at grønn overledning gir raskere internett enn rød overledning. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Haha! :!: Alle vet jo at grønn overledning gir raskere internett enn rød overledning. akkurat som med lyskryss, alt går fortere med grønt lys enn med rødt... Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hvem kan ha gjort noe sånnt Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Vært på sørreisa en god del ganger da jeg var i nord, men jeg så aldri noen terrorister der, må ha vært noen utenifra. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Velkommen til Norge. Endret 4. desember 2004 av HalTan Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Vært på sørreisa en god del ganger da jeg var i nord, men jeg så aldri noen terrorister der, må ha vært noen utenifra. Tror du også det kan være Bin Laden?.. hmm.. da er vi to. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 jeg skulle til og si at dette var old og at det var postet her før , men så kom jeg på at dette leste jeg jo i lokalavisa . jeg kan vell mere eller mindre bekrefte at ledninga havnet i søpla ( var ikke med eller tilstede eller i nærhete når den ble klippet , men mener at eg kjente vedkommende , det er jo ei lita bygd) kan og bekrefte at isdn er det raskeste som finnes på stede (sist eg sjekket for mage år sidnen) Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Dette er ikke morsomt, det er rett og slett tragisk. Jeg blir så oppgitt over journalister som aldri klarer å sjekke opp saker de skriver om Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 herregud. enig med eskomobob, "tragisk" Lenke til kommentar
akarno Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Slike ting er blant annet årsaken til at jeg ikke er stolt over å være norsk... Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Norge i ett nøtteskall. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Haha. Broren min bor i sørreisa og jeg kan bekrefte at de har adsl der Men skulle gjerne vite hvem "ekspertene" er, som kan komme med en slik idiotisk påstand! Herr Brun Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 akkurat som med lyskryss, alt går fortere med grønt lys enn med rødt... Ikke nødvendigvis... Vroom, vroom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå