American Eagle Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 hei hei. vi skal kjøpe et kabinett til en venn av oss til bursdag, men han har et microtower. vi tenkte på å kjøpe et midi tower til han, men passer det?? må ha svar fort. det haster... Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 ja ser da ingen grunn til at det ikke skulle passe, han får jo bare bedre plass Lenke til kommentar
American Eagle Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 han vi skal kjøpe kabinett til har dell dimention 4700 bruker dell samme atx som dette Lenke til kommentar
Pels Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 å skifte kabinett på DELL er ikke bare å skifte. Hovedkortet byr på problemer http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=329047 Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Kan du ikke bare kjøpte et billig hk i samma slengen å, så byr vel ikke det på problemer Leif er stygg Endret 2. desember 2004 av destroyy Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 I et microtower er det også et micro-atx HK. Dette vil med all sansynlighet passe i et midi-tower. Den løsningen jeg har nå (bytter om noen dager) har jeg et micro-atx-hk i et miditower HP kab. Men det er ledige skruefester for et vanlig ATX hk. Så jeg regner med at dette går begge veier om du skjønner... Lenke til kommentar
American Eagle Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 jepp. takk takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå