Gromtallegs Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hei Jeg bruker sonic mydvd til å PRØVE å brenne filmer ut på dvd plate. Jeg bruker en RW 4,7 gb. Når jeg skal brenne en film på 700mb, og legger den til brenning. går det ikke pågrunn av det står at jeg har overfullt platen med 3 gb ( altså 3gb for mye) men dettte synes jeg er merkelig når plata er så stor som 4,7 og filmen ikke mer enn 700mb.. noen som vet hva som er galt?? Lurer også på hvordan jeg gjør NTSC filer om til PAL format. Takker for svar, trengre det fort. Mvh TTJ Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Nå kjenner ikke jeg Mydvd programmet, men skal du bare brenne fila over til en dvd plate, eller prøver du å konvertere den til dvd? Og er ikke så sikker på om du kan konvertere NTSC til PAL, hvorfor skal du det, forresten? Lenke til kommentar
Gromtallegs Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 har tenkt til å brenne dvder på dvdplate, men har noen filmer som er NTSC format, og brenner jeg en plate med en slik film (hvis det går) blir det svart hvitt på tven. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Så med andre ord, du har tenkt til å konvertere f.eks. en divx fil over til dvd, slik at du kan bruke den i en stasjonær dvd spiller? Lenke til kommentar
JonV Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Grunnen er som regel enklere en man Ønsker En dvd plate Tar 1 Time og 30 Minutter med Film. Så når softvaren din skal konvertere filmen til dvd og filmen f.eks varer i 1 time og 45 min så har du ikke plass på plata. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå