Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Batteritiden på ipoden min er halvert...

Anbefalte innlegg

Hei som sagt så har jeg en ipod med batteri på ca 5 timer... en g4 ipod. regner med det var fordi j3eg ikke ladet den lenge nok første gangen men brukte den etter 4 timer.

noe jeg kan gjøre for å fixe dette eller? har prøvd å lade den helt ut og lade den 16 timer men det funka ikke. har ikke råd til å betale apple 1000 spenn for et nytt batteri... har bare hatt ipoden i 3-4 månder...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe sant nok :!:

Du har jo sikkert Firmeware upgrade på Ipod også.... på min Nomad har jeg fått lengre levetid etter at jeg "patcha" Jukebox3'n min :)

Yes, det går fremover.

vet ikke om du trengte noe svar egentlig, med tanke på hva forjemann svarte

Lenke til kommentar
Velkommen til verdenen som apple-tilhengere ikke nevner :)

Under ett år betyr at garantien til apple gjelder. Bare sjekk apple-care på hjemmesidene deres.

gikk inn på siden til apple og lette en stund men fant liksom ikke noen ting... kan du vise meg hvor jeg finner der hvor det står at de dekker batterieringdring eller hva det heter... har jo hatt den mindre en et år altså innen garantien dems

Lenke til kommentar

Hehe vil dere høre en hyggelig apple erfaring? jaja dere får den uansett.

Jeg Er halvt amerikansk så jeg drar til usa hver sommer.

Året før årets sommerferie. altså i 2003 kjøpte jeg en ipod hos en sertifisert apple forhandler på et kjøpesenter.

Jeg begynte å mislike den dårlige batterilevetiden så jeg bestemte meg får å kontakte butikken i år. altså juli 2004.

Gikk opp til en som jobbet der og forklarte alt det med at batteriet er dårlig og sånn, og han svarte at de kunne teste det. Jeg sa at jeg godt kunne gjøre det for dem og de sa ja,... Han skrev på et visitkort at kunden skulle teste batterilevetiden og om den gikk tom for batteri på under 4 timer eller no sånt så skulle de gi meg en ny. Jeg kom hjem og testet. Varte i 3.5 timer eller no....

Litt senere dro jeg tilbake og sa at batteriet ikke holdt ut og jeg fikk en ny rett uten videre. Det gikk så smertefritt at jeg ikke skjønte det en gang. Jeg manglet kvittering og alt mulig men de gjorde det fordet.

Kostet meg forøvrig ingenting, det følger jo med noe som heter 1 year limited waranty.

Lenke til kommentar
Kristoffer1989,

Se her står det om batterier ! ;)

tusen tusen takk.. så var det bare å fimme stedet jeg sedte inn ipoden for å sjifte batter da...

virker jo som jeg både loven(som jeg regnet med) og apple(som jeg ikke var like sikker på) på min side da:D

men hvordan får jeg sendt den inn... jeg bor liksom i drøbak så jeg aner ikke helt hva jeg skal gjøre er det noen apple forhandler som kan fixe dette i nerheten?? hva med oslo?

Lenke til kommentar
Kristoffer1989,

Se her står det om batterier ! ;)

tusen tusen takk.. så var det bare å fimme stedet jeg sedte inn ipoden for å sjifte batter da...

virker jo som jeg både loven(som jeg regnet med) og apple(som jeg ikke var like sikker på) på min side da:D

men hvordan får jeg sendt den inn... jeg bor liksom i drøbak så jeg aner ikke helt hva jeg skal gjøre er det noen apple forhandler som kan fixe dette i nerheten?? hva med oslo?

Ønsker å skifte batteri på iPoden min jeg og.. Hvis du finner ut hvor du leverer iPoden inn for skifting av batteri, så si ifra ;) Bor i Drøbak jeg og skjønner du :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...