Sjark Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hei, jeg lager hjemmeside, dey er en stund siden sist. Jeg vet at det går ann å fjerne slideren til høyre på siden, men jeg husker ikke hvordan. Vet noen av dere det?? PS: Jeg bruker dreamweaver Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Mener du heisen? I så fall; nei, det går ikke an å fjerne den hvis det er behov for den (oki, det går kanskje an med JS, men heisen har en funksjon liksom..) Hvis du setter overflow:auto på body-elementet vil (tror jeg) heisen kun vises hvis det er behov for den. Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Du kan fjerne slider ved å skrive i CSS: body { overflow:hidden; /*get rid of scroll bars in IE */ } Men da får du ikke scroll hvis du har mye informasjon på siden, ulempe. Noen andre som har bedre ide? EDIT: Min feil, du kan faktisk få scroll på siden.. bare sett auto isteden for hidden. Er testet og fungerer..!! Endret 2. desember 2004 av funkweb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå