nor_ranger Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Har jeg en .img fil som jeg har prøvd å brenne ut med nero. Valgte da DVD ROM (ISO), filmen spilles ikke av på min denon dv575. Valgte jeg rett brennemetode? Noen som kan hjelpe meg eller vet hvor jeg finner en guide? Lenke til kommentar
eyvind1 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hvis du prøver å brenne en DVD-Video så går nok alt så meget bedre Har du lastet ned denne backup'en? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hvis du har tatt backup av en film du eier, hvorfor lagde du da backup`en i et format du ikke vet hva er? Og hva slags program brukte du til backup? Lenke til kommentar
nor_ranger Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) *host* vel... det er ihvertfall en .img fil på 4+GB som jeg prøver å få brent ut Til deg som anbefalte å brenne en dvd-video, denne krever vel at en har video_ts og audio_ts filer, jeg har en .img fil. PS, jeg fikk brenner igår og er HELT fersk på dette. Endret 2. desember 2004 av nor_ranger Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Last ned "MagicISO" og extract filene til en plass på harddisken. Deretter bruker du bare Nero til å brenne ut filmen. Legger da alle filene i "Video_TS" mappa (DVD-Video skal du velge før det igjen). Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Stenges. Vi har forøvrig en kategori for lagringsmedier som hadde vær mer passende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg